امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

سینمایی «جزیره رنگین» برای اولین بار در قاب شبکه چهار

مشاهده ۳۰۲
۱۳۹۸/۱۱/۱۵- ۱۳:۴۶

فیلم سینمایی «جزیره رنگین» ساخته خسرو سینایی برای اولین بار 17 بهمن، از شبکه چهار سیما نمایش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، واحد تامین برنامه شبکه چهار که برای آخر هفته مخاطبان فیلم‎های جدید را روی آنتن پخش می‌کند، برای پنجشنبه  ساعت 20:30، فیلم سینمایی «جزیره رنگین» را برای پخش درنظر گرفته است.
«جزیره رنگین» فیلمی‌به کارگردانی و تهیه‌کنندگی خسرو سینایی در سال ۱۳۹۳ است. فیلم‎نامه با اقتباس آزاد از زندگی احمد نادعلیان نوشته شده و بهانه‌ای است برای آنکه بتوان گوشه‌ای از جذابیت‌های جزیره هرمز را در سینمای ایران ثبت کند. دکتر احمد نادعلیان یک هنرمند است که زندگی در شهر را رها کرده و به جزیره هرمز می رود، بیغوله ای ویران را می خرد و آن را به موزه‌ای برای نمایش آثار هنری بومی مردم جزیره تبدیل می‌کند. عده ای از اهالی در ابتدا به کارهای او به دیده تردید نگاه می‌کنند و تصور می‌کنند که او می خواهد از توانایی‌ها و منابع جزیره سواستفاده کند. آقای نادعلیان یک کارگاه هنری راه اندازی می‌کند و به اهالی علاقه‌مند جزیره آموزش می‎دهد که چگونه می‌توانند با بهره‌گیری از خاک‌های رنگارنگ جزیره نقاشی کنند و آثار خود را برای فروش به گردشگران ایرانی و خارجی ارائه دهند. بالاخره پس از سال‎ها تلاش، نقاشی روی شیشه با خاک‌های رنگین جزیره به یک هنر بومی و صنایع دستی جزیره تبدیل می‌شود که گردشگران بسیاری را از ایران و کشورهای دوردست برای دیدار از جزیره هرمز جلب می‌کند.
مهدی احمدی، طیبه دهقان منشادی، عبدالرسول دریا پیما، محمد سلامتی، نرگس هرمزی و مصطفی شب تاری در این فیلم ایفای نقش کرده‎اند. همچنین لوریس چکناواریان ساخت موسقی فیلم را بر عهد داشته است.
«وال استریت: پول هرگز نمی خوابد» عنوان فیلم سینمایی است که جمعه 18 بهمن، ساعت 20:30 پخش می‌شود.
«وال استریت: پول هرگز نمی‌خوابد» فیلمی‌ به کارگردانی الیور استون محصول سال 2010 آمریکا است این فیلم دنباله فیلم وال استریت است که از بازیگران اصلی آن می‌توان به مایکل داگلاس، شایا لابوف، جاش برولین، اشاره کرد.
در خلاصه فیلم آمده است: گوردون گکو کارشناس کارکشته و طماع بورس پس از سال ها زندانی بودن، اکنون آزاد شده است. او به خاطر یک توطئه و دشمنی به فساد مالی محکوم شد و مجبور شد به زندان برود. اما اکنون و پس از آزادی فقط در فکر انتقام است. او به کمک نامزد دخترش که یک جوان با استعداد است نقشه‎ای طراحی می‌کنند تا از این راه بتواند به بازار مالی راه پیدا کنند و از این راه گوردون بتواند با کسانی که او را به زندان انداخته اند تسویه حساب کند. گفتنی است: واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 20:30 جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان را تقدیم علاقه‎مندان به هنر هفتم می‌کند.

ویدئوها

امتیاز شما