امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پاسخ حقوقدانان و اعضای شورای نگهبان به شبهات انتخاباتی در بحث روز

مشاهده ۲۵۰
۱۳۹۸/۱۱/۱۵- ۱۵:۱۴

سخنگوی شورای نگهبان به همراه مدیر پژوهش پژوهشکده شورای نگهبان و یکی از اساتید حقوقدان دانشگاه، به شبهات انتخاباتی در برنامه «بحث روز» پاسخ می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه «بحث روز» در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دکتر علی فتاحی، مدیر پژوهش پژوهشکده شورای نگهبان و دکتر حامد نیکونژاد، عضو هیئت علمی دانشگاه و حقوقدان، به نقش نهاد انتخابات و مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت در نظام حقوقی کشور پس از پیروزی انقلاب و همچنین شبهات انتخاباتی مطرح شده در روزهای اخیر از منظر حقوقی و قانونی پاسخ می‌دهند.

همچنین دکتر عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در برنامه از آخرین وضعیت تعیین صلاحیت‌ها به همراه پیگیری حقوقی برخی ادعاهای مطرح شده درباره تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس  می‌گوید.

علاقه‌مندان در زمان پخش برنامه می‌توانند با شماره پیامک ۳۰۰۰۰۹۰۰ سوالات و نظرات خود را درباره موضوع برنامه، با دست اندرکاران گروه سیاسی رادیو ایران مطرح کنند.

گفتنی است برنامه «بحث روز» کاری از گروه سیاسی رادیو ایران، به تهیه‌کنندگی و سردبیری میثم پوراعظم چهارشنبه‌ها ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می‌شود.

امتیاز شما