امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست اخیر مجمع جهانی اقتصاد در کانون توجه پرس تی وی

مشاهده ۳۵۰
۱۳۹۸/۱۱/۱۶- ۱۲:۵۸

نشست اخیر مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی نقد و بررسی می‎شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه تاریخچه مجمع جهانی اقتصاد و اهداف موردنظر آن مرور و تبدیل شدن این مجمع به باشگاه افراد ثروتمند و گردهمایی آن‎ها برای گفت‎و‎گو درباره چگونگی خرج کردن پول‎های خود به نقد گذاشته می‎شود.
این برنامه در ادامه با نگاهی به موضوعات مختلفی همچون بحران جهانی آب و هوا، گسترش آتش‎سوزی‌ها در کشورهای مختلف جهان و عوامل دخیل در به وجود آمدن این وضعیت به بحث و بررسی درخصوص اظهارات منتقدان علیه اجلاس داووس می‌پردازد. این برنامه همچنین به بررسی شکاف و فاصله اقتصادی میان ثروتمندان و فقرا پرداخته و تاثیر صنعتی شدن در تغییر شرایط اقلیمی جهان، اقدامات کشورهای مختلف در این زمینه و پیامدهای مالی و محیط زیستی این تغییرات مطرح می‌شود.
برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه‎کنندگی کاوه تقوایی، ساعت 00:05 بامداد جمعه 18 بهمن از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:05 بامداد، یکشنبه ساعت 8 و 19 و دوشنبه ساعت 11 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما