امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

بحث داغ انتخابات در «میان مردم»

مشاهده ۴۱۲
۱۳۹۸/۱۱/۱۶- ۱۳:۱۵

دوربین برنامه «میان مردم» همان‎گونه که از نام این برنامه هم پیداست برای پیداکردن جواب‌های یک انتخاب بین مردم استان‌های کشور می‎رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «میان مردم» عنوان برنامه جدید گروه سیاسی شبکه یک سیماست، که به بهانه نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه یک سیما پخش می‎شود.
در هر قسمت از این برنامه برنامه به سراغ چهره‌های شاخص و سرشناس شهرها و استان‌های مختلف کشور می‎رود و با آن‎ها درباره اهمیت انتخاب درست در زندگی و مشارکت در تعیین سرنوشت صحبت می‌کند. نظر به اهمیت و جایگاه حساس و سرنوشت‎ساز مجلس و اهمیت شرکت در انتخابات در نظام مردم‎سالاری دینی، شبکه‌های معاونت سیما ویژه برنامه‌هایی را در همین خصوص تهیه و تولید کرده‎اند تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، دانسته‌های مناسبی را برای تشخیص انتخاب افراد شایسته و اصلح ارائه کنند.
در ادامه با مجتبی شفیعی تهیه‎کننده برنامه «میان مردم»که از شبکه یک سیما در حال پخش است گفت‎وگو کرده‎ایم. مجتبی شفیعی تهیه‎کننده «در میان مردم» در خصوص این برنامه گفت: برنامه «میان مردم» به استان‌های مختلف سفر می‌کند و در هر استان با افراد مطرح و شناخته شده در حوزه‌های مختلف علمی،ورزشی،اجتماعی گفت‎وگو می‌کند.
وی افزود: این برنامه اصولا به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مشارکت و انتخاب صحیح و شایسته مردم می‌پردازد، نخستین قسمت این برنامه مهمان استان گلستان بود و با توجه به تنوع قومیت‎ها در این استان دوربین ما میان مردم ترکمن رفت و روایتگر برنامه هم آقای کلته یکی از فیلم‎سازان مطرح ترکمن بود. برنامه‌های دیگر ما هم به همین گونه است و سعی کرده‎ایم راویان این برنامه از چهره‌های شناخته شده همان استان باشند.
تهیه‎کننده «میان مردم» ویژگی این برنامه را در میان مردم بودن آن دانست و تصریح کرد: در این برنامه، دوربین ما در میان مردم است همان گونه که نام این برنامه هم در «میان مردم» است، نکته دیگر هم این بوده که ما سعی کرده‎ایم از شخصیت‎های شناخته شده در حوزه‌های مختلف در این برنامه استفاده و درباره مشارکت مردم در انتخابات و مشارکت در تعیین سرنوشت و انتخاب درست گفت‎وگو کنیم.
مورد دیگری که این برنامه را جذاب‎تر کرده استفاده از جاذبه‌های بصری مانند نمایش طبیعت، موسیقی، جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‎های اقتصادی آن استان است.
«میان مردم» کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیماست که در 13 قسمت 15 دقیقه‎ای تهیه شده که شنبه تا چهارشنبه ساعت 16:20، پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 9:30، روز بعد خواهد بود.

امتیاز شما