امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تجلی و شکوه انقلاب 57 در قاب رنگی صداوسیمای گلستان

مشاهده ۵۴۶
۱۳۹۸/۱۱/۱۹- ۰۸:۴۲

در جشن چهل‎ویکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، صداوسیمای گلستان همچون سال‎های گذشته برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبان همیشه همراه خود تهیه و تولید کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای استانی گلستان در دهه فجر امسال با ویژه برنامه «دیار من» در 12 قسمت 55 دقیقه‎ای با بخش‎هایی از جمله شرح حال مردم انقلاب در شهرستان‌ها، خاطرات تلخ و شیرین آنان، دعوت از تاریخ‎نگاران انقلاب، بخش خیابان انقلاب، برگ‎هایی از تاریخ، جاودانه‌های انقلاب، موشن‎گرافی در خصوص گام دوم انقلاب، نمایش طنز، گروه‌های سرود دانش‎آموزی و ... با مخاطبان همراه می‎شود.

شبکه استانی گلستان در روز 22 بهمن نیز با ویژه برنامه «حماسه حضور» میهمان خانه‌ هم‎وطنان عزیز می‎شود و منعکس کننده حضور مردم انقلابی استان به جهانیان خواهد شد، این رویداد مهم با حضور چندین گروه از برنامه‎سازان توانمند مرکز در سطح شهرهای استان، حضور پر شور مردم در این روز را پوشش می‎دهد.

سایر برنامه‌های معمول و مهم شبکه استانی گلستان مانند «خانه محبت»، «گفتمان»، «قرار دل»، «گام»، «در استان»، «ی آسمون ستاره»، «اولکام»، «حالا حرکت» نیز به پوشش جشن‌های سراسر استان می‌پردازد.

رادیو گلستان هم با ویژه برنامه «انقلاب در گلستان» در 6 قسمت و در روستاهای پرجمعیت استان به‎صورت زنده باحضور حداکثری مردم و نخبه‌ها و کارآفرینان و خانواده شهدا، هر کدام به مدت 60 دقیقه ساعت 19 با بخش‎های مختلفی از جمله مصاحبه با نوازندگان موسیقی، دوستان و هم محلی‌ها شهدای دانش‎آموز و...  تقدیم شنوندگان همیشه همراه گلستانی می‌شود.

برنامه رادیویی «جوان انقلابی» نیز ساعت 18 با حضور در شهرها و روستاهای مختلف به مناسبت چهل‎ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب جوانان فرهیخته و هنرمند و نمونه در بخش‎های مختلف را معرفی می‌کند. اجرای موسیقی زنده در این برنامه از بخش‎های بسیار جذاب آن است.

همچنین مستند «شهدای انقلاب» ساعت 12:30، «مسابقه مشاعره» ساعت 15، «انقلاب در روستا» ساعت 17:30،  «نمایش هفته» ساعت 20:30، «مستند انقلاب» ساعت 15:30 و مستند «حوادث انقلاب» ساعت 22 و برنامه «مثل هیچ‎کس» ساعت 22:30  به عنوان ویژه برنامه‌های 41 سالگی انقلاب  تقدیم شنوندگان همیشه همراه گلستانی می‌شود.

رادیو گلستان در روز 22 بهمن با ویژه برنامه «حماسه حضور» از ساعت 8:30 به مدت 3 ساعت، به‎طور زنده شور و حضور مردم انقلابی را برای شنوندگان پخش می‌کند.

سایر برنامه‌های همیشگی و مهم رادیو گلستان مانند «رادیو فارسی»، «گلستان سلام»، «روزنه»، «ساعت جوانی»، «خانه ما»، «گلستانه»، «داستان یک زندگی» با موضوع دهه مبارک فجر تولید، تأمین و پخش می‎شود.

رادیو ترکمنی برونمرزی با ویژه برنامه «سایرایاراولکام» به مدت 120دقیقه با آیتم‎هایی از جمله کلام رهبری، گزارش مردمی، سرود های حماسی و... در این ایام روی آنتن می‎رود.

ویژه برنامه نمایشی با زبان ترکمنی به نام «داستان شب» با موضوع انقلاب در 5 قسمت 30 دقیقه‎ای، ساعت 21:15 برای شنوندگان داخل و خارج از ایران پخش می‌شود.

سایر برنامه‌های معمول رادیو برون‎مرزی «دیدگاه‌های رهبری»، «گوهر جوانی»، «در محضر آفتاب کلام رهبری»، «جهان سیاست»، «خانواده» و «تفسیر سیاسی» نیز در این ایام با رویکرد ایام پیروزی انقلاب، پخش می‎شود.

ویژه برنامه «جشن انقلاب» رادیو ترکمنی برونمرزی در روز 22 بهمن از ساعت 8 تا 12، به‎صورت زنده حماسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را برای مخاطبان خود روی آنتن می‌برد.

معاونت خبر استان نیز به پوشش کلیه رویدادهای دهه مبارک فجر در سطح استان، تولید و پخش 12 گزارش تولیدی و تولید و پخش بیش از 15 گزارش  خبری متعدد در قالب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ...با موضوع  شکوه 41 سالگی انقلاب  و  پخش دو گفت‌وگوی ویژه خبری هر کدام  به مدت 25 دقیقه و 15 گفت‎وگوی خبری هر کدام به مدت 5 دقیقه  با حضور سرداران و مسئولان استانی از اهم فعالیت های این حوزه در این ایام می‌پردازد.

همچنین در روز 22 بهمن این معاونت، با 7 گروه خبری در گرگان و 15 گروه خبری در شهرستان‌های استان این رویدار بزرگی تاریخی را پوشش می‎دهند.

معاونت فضای مجازی مرکز نیز همراه با دیگر معاونت‎ها در خصوص 41 سالگی انقلاب اسلامی‌ به بارگذاری برنامه‌های مختلفی اهم از 10 مستند در خصوص 41 سالگی، 30 کلیپ تصویری، 10 تیزر در خصوص این ایام ، موسیقی،  15موشن‎گرافی،41 پوستر و عکس نوشت، 10 پادکست، 15 اینفوگرافی و 5 کاریکاتور، پویش #بهمن تماشایی در قالب مسابقه عکس،  10 نماهنگ، کلیپ حماسه حضور در خصوص 22 بهمن، ایجاد صفحه ویژه چهل‎ویکمین سالگرد پیروزی انفلاب در وب سایت مرکز و جشن‌های 41 سالگی انقلاب از سراسر استان و ... از واحدهای صدا، سیما و خبر را در این ایام بارگزاری می‎کند.

امتیاز شما