امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
قرعه کشی مشخص کرد:
قرعه کشی مشخص کرد:

زمان پخش برنامه‌های تبلیغی 16نامزد انتخابات خبرگان رهبری در تهران/ هر نامزد، دونوبت پخش در شبکه 5 سیما و رادیو تهران

مشاهده ۵۲۱
۱۳۹۸/۱۱/۱۹- ۱۷:۱۰
تعداد بازدید:521

مراسم قرعه کشی جدول پخش تبلیغات رادیویی و تلویزیونی نامزدهای انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری استان تهران با حضور نمایندگان نامزدهای این دوره برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمدرضا چپریان دبیرستاد انتخابات رسانه ملی در این مراسم با شاره به اینکه انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در 5 استان تهران، قم، خراسان رضوی، خراسان شمالی و فارس برگزار می‌شود گفت: تعداد کرسی‌هایی که نامزدها برای رقابت در آن تأیید صلاحیت شده‌اند 7کرسی است که سه کرسی آن متعلق به نمایندگان تهران است. وی افزود: از 28نامزد تأیید صلاحیت شده انتخابات مجلس خبرگان 16نفر در استان تهران نامزد شده‌اند. دبیر ستاد انتخابات رسانه ملی سپس از آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای خبرگان از 17بهمن سخن گفت و افزود: بر اساس این قانون نامزدها تا 8صبح روز اول اسفند می‌توانند به تبلیغاتشان ادامه دهند. وی با اشاره به قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان گفت: با روشن شدن برنامه تبلیغاتی، هر نامزد در دو نوبت پخش و تکرار در شبکه 5 سیما و رادیو تهران می‌تواند برای خود تبلیغ کند.

وی افزود: در استان تهران ستاد انتخابات رسانه ملی به عنوان نماینده مرکز صداوسیمای استانی است و در  4 استان دیگر صداوسیمای هر استان متولی این امر خواهد بود.

چپریان درباره زمان هر برنامه تبلیغاتی نامزدها گفت: بنا به تصویب کمیسیون بازرسی انتخابات مدت زمان هر برنامه 18 دقیقه در نظر گرفته شده و برای سهولت کار هر نماینده در جایی که خود تشخیص می‌دهد با رعایت اصول و قوانین ضبط برنامه‌ها از زمان برنامه تا دکور و دیگر موارد برنامه‌اش را ضبط می‌کند. وی افزود: جدول پخش برنامه‌های تبلیغی نامزدها طوری طراحی شده که به هر نامزد یک نوبت پخش در شبکه 5سیما و یک نوبت تکرار برنامه و یک نوبت پخش در شبکه رادیویی تهران و یک نوبت تکرار اختصاص داده شده است وی افزود: جدول پخش این برنامه‌ها به نحوی طراحی شده که هر نامزد یک برنامه هنگام صبح داشته باشد.

عادلی نماینده استاندار تهران نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه رسانه ملی در طول سال‌های انقلاب در همه زمینه‌ها خصوصا انتخابات نقشی اساسی داشته است گفت: انتخابات نمادی از مردمسالاری دینی است و تلاش صداوسیما برای اجرای عدالت در هنگام تبلیغات و پوشش خبری زمان انتخابات و پس از آن نقشی حساس در برگزاری هر چه باشکوهتر انتخابات دارد.

بنابر برنامه اعلام شده، برنامه‌های تبلیغی نامزدها در دو شبکه 5و رادیو تهران از 23 بهمن آغاز و تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت.

این مراسم با حضور اعضای کمیسیون بازرسی تبلیغات استان تهران متشکل از نماینده رئیس دادگستری استان تهران، نماینده استاندار تهران، نماینده هیأت نظارت بر انتخابات استان تهران  برگزار شد.

امتیاز شما