امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

بشنوید، امشب سردار عشق روی صحنه می‌رود

مشاهده ۲۰۱
۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۱۱:۴۵

رادیو تئاتر «سردار عشق» به کارگردانی بهرام ابراهیمی، یکشنبه 20 بهمن در تالار رودکی به روی صحنه می‌رود و همزمان به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بهرام ابراهیمی‌، کارگردان رادیو تئاتر «سردار عشق» گفت: این نمایش تنهایی شهید سردار سلیمانی و غم هجرانی که از رفتن یارانش حس می‌کند را روایت می‌کند. وی ادامه داد: در این سال‌ها غیر از ملاقات با فاصله، هیچوقت سردارسلیمانی را از نزدیک ندیدم، ولی بسیار از شخصیت و منش ایشان خوشم می‌آمد و با کارهایی که برای وطن عزیزمان انجام دادند احساس دین به آن شهید بزرگوار داشتم.

این کارگردان درباره نحوه تولید رادیو تئاتر «سردار عشق» گفت: امین رهبر که نویسندگی و تهیه‌کنندگی رادیو تئاتر «سردار عشق» برعهده اوست، این نمایش را به من پیشنهاد کرد. آن را خواندم و خوشم آمد، نقطه نظراتمان را گفتیم و شروع به تولید آن کردیم.

بهرام ابراهیمی‌ خاطرنشان کرد: اجرایی که امروز در تالار رودکی می‌بینید، یک کار چند رسانه‌ای است، صوتی، تصویری و تئاتری که هم نشانه‌های رادیو تئاتر و هم نشانه‌های سینما را در آن می‌بینید.

گفتنی است رادیو تئاتر «سردار عشق» عصر امروز ساعت 18:30 در تالار رودکی روی صحنه می‌رود و همزمان به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می‌شود.

در این رادیو تئاتر بهادر ابراهیمی، دانیال ابراهیمی، بهرام سروری‌نژاد، شهریار حمزیان، محمد شریفی‌مقدم، محمدرضا قلمبر، عمار تفتی، سینا نیکوکار و سعیده فرضی به ایفای نقش می‌پردازند و مجید آیینه و فرزاد شریفی نیز به عنوان صدابردار با این گروه همکاری می‌کنند. امین رهبر تهیه‌کننده و نویسنده و بهرام ابراهیمی‌ کارگردانی «سردار عشق» را برعهده دارند.

علاقه‌مندان برای تماشای اجرای زنده این نمایش رادیویی می‌توانند هم اکنون برای حضور رایگان به سایت www.radionamayesh.ir   مراجعه و در سامانه «نقش» نام نویسی کنند.

امتیاز شما