امروز سه شنبه  ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تلاش رسانه ملی برای برگزاری انتخاباتی هر چه با شکوه‌تر

مشاهده ۲۱۱
۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۱۲:۱۸

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری، استانی و بخش‌های خبری رسانه ملی در بازه زمانی 45 روزه از اول آذر امسال تا 15دی 893 ساعت و 39 دقیقه برنامه با موضوع انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روانه آنتن کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بر اساس گزارش اداره کل آمار و فناوری اطلاعات معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما در خصوص عملکرد معاونت‌های برنامه ساز در زمینه برنامه‌هایی که از اول آذر تا 15 دی امسال در زمینه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی‌پخش شده‌اند، شبکه‌های رادیویی سراسری  73ساعت برنامه و شبکه‌های تلویزیونی 57ساعت برنامه روی آنتن برده‌‌اند. شبکه‌های رادیویی استانی نیز 462 ساعت برنامه و شبکه‌های تلویزیونی استانی  250 ساعت برنامه پخش کرده‌اند. همچنین بخش‌های خبری رادیویی 19ساعت و بخش‌های خبری تلویزیونی 32ساعت خبر پخش کرده‌اند.

بر اساس این گزارش شبکه رادیویی گفت‌وگو با 17ساعت و نیم و شبکه تلویزیونی خبر با 34ساعت در پرداختن به موضوع انتخابات گوی سبقت را از دیگر شبکه‌های سراسری ربوده‌اند و شبکه رادیویی مرکز ایلام 45ساعت و نیم و شبکه تلویزیونی مرکز فارس با 26ساعت طلایه دار شبکه‌های استانی در زمینه پخش برنامه با این موضوع بوده‌اند.

امتیاز شما