امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک ویژه مرکز چهارمحال و بختیاری برای 22 بهمن

مشاهده ۴۰۲
۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۱۳:۲۹

صداوسیمای چهارمحال‎وبختیاری ویژه برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت جشن پیروزی انقلاب تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه استانی سیمای جهان‎بین با ویژه برنامه «بهار بهمن» و با رویکرد فضاسازی مناسب برای حضور مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن، صلابت و عظمت مردم استان را هم گام با سراسر ایران به صورت زنده به تصویر می‌کشد. این برنامه در بخش‎های گفتار مجری، کارشناسی، موسیقی تصویرهای حماسی، گزارش، ارتباط تصویری اینترنتی با مراکز شهرستان‌های استان و انعکاس راهپیمایی، ارتباط تلفنی با خبرنگاران آزاد شهرستان‌های مختلف، اجرای محیطی برای شرکت‎کنندگان در راهپیمایی این روز، شامل اجرای موسیقی زنده با حضور خوانندگان محلی، نمایش و اجرای برنامه به‎همت گروه کودک و پخش تصاویر از راهپیمایی مردم شهرکرد به صورت زنده به روی آنتن می‌رود. شهره احمدپور تهیه‌کننده بخش استودیویی برنامه «بهار بهمن» و حسن کیانی و صالح جلیلی تهیه کنندگان سیار مستقر در مسیر راهپیمایی در سطح شهرکرد هستند و این برنامه از ساعت 8 روز 22بهمن به مدت210 دقیقه از شبکه استانی پخش می‌شود.
برنامه‌های «چشم انداز» به تهیه‎کنندگی سید امین رضوی و «شب‎های بام ایران» به تهیه‎کنندگی بیژن علی بابایی نیز از دیگر برنامه‌های سیمای جهان‎بین هم‎زمان با روز 22 بهمن اعلام کرد.
«حماسه حضور» هم عنوان دیگر ویژه برنامه رادیو جهان‎بین در این روز است. این برنامه در بخش‎های گزارش از شور و حضور راهپیمایی نقاط مختلف استان، ارتباط با خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها، بسته‌های صوتی، تلفن و پیامک‎های شنوندگان، موسیقی، کلام امام راحل و مقام معظم رهبری، اطلاعیه‌های مربوط به راهپیمایی و اعلام مسیرها، پیام مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران برای دعوت مردم و گزارش از اقشار مختلف جامعه با موضوع اهمیت حضور در راهپیمایی 22 بهمن روی آنتن می‌رود.
برنامه «حماسه حضور» به تهیه‎کنندگی مهشید موسویان، صبح بیست‎ودوم بهمن، از ساعت 8:30 به مدت 240 دقیقه از شبکه استانی صدای مرکز چهارمحال و بختیاری با مردم ولایتمدار، بصیر و همیشه در صحنه استان همراه می‌شود.
معاونت خبر مرکز برای اطلاع‎رسانی، پوشش و انعکاس راهپیمایی با شکوه 22 بهمن تلاش می‎کند؛ اعلام مراکز تجمع و مسیرهای راهپیمایی، انعکاس پیام‎های آمادگی نهادها، تشکل‌ها، سازمان‌ها و احزاب برای شرکت در راهپیمایی، انعکاس پیام استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان برای دعوت مردم به حضور در راهپیمایی، اعلام مراکز تجمع و مسیرهای راهپیمایی، اعلام خط مسیر شبکه‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای انتقال راهپیمایان و انعکاس محدودیت های ترافیکی در حوزه زیر پوشش محل های راهپیمایی از اقدامات این معاونت در روز قبل از راهپیمایی است. همچنین ضبط و پخش جلوه‌های ویژه و خاص حضور مردم در راهپیمایی، پوشش رادیو و تلویزیونی حضور گسترده مردم در راهپیمایی22 بهمن در تمامی‌شهرستان‌ها، شهرها، روستاها و مناطق عشایری، سازماندهی چهار گروه خبری در مرکز استان و 18 خبرنگار آزاد، دفتر خبری و رابطان خبری در شهرستان‌های10 گانه، تدارک امکان دریافت اینترنتی تصاویر راهپیمایی و افزایش زمان مجموعه‌های خبری تلویزیون را از برنامه‌های معاونت خبر صدا و سیمای استان در روز22 بهمن است.
معاونت فضای مجازی چهارمحال‎وبختیاری نیز به مناسبت گرامیداشت 22 بهمن، با تولید و انتشار پوستر، موشن‎گرافیک، عکس نوشت و اینفوگرافیک، روزشمار ایام، تولید پادکست با موضوع چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، بازتولید ویدئو با موضوع تاریخ انقلاب اسلامی و برگزاری پویش مردمی «پرچم بالاست» با مخاطبانش همراه می‎شود. ایجاد صفحه ویژه در وب سایت مرکز، استفاده از ظرفیت اپلیکیشن جهان بین همراه، معرفی برنامه‌های رادیو و تلویزیون در بستر فضای مجازی، بارگذاری محتواهای تولید شده در وب سایت مرکز، پیام رسان و صفحات اجتماعی و پوشش راهپیمایی 22 بهمن از نقاط مختلف استان در بستر فضای مجازی از دیگر فعالیت‎های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای استان در این روز است.

تصاویر

امتیاز شما