امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

«الفجر الصادق» ویژه پوشش راهپیمایی 22 بهمن از الکوثر

مشاهده ۶۵۶
۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۱۳:۳۰

شبکه الکوثر به مناسبت روز 22 بهمن و به منظور پوشش کامل مراسم راهپیمایی این روز با پخش ویژه برنامه‎ای همراه با مخاطبان و دوستداران انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه هم‎زمان با شروع مراسم راهپیمایی از ساعت 10، به وقت تهران مشتمل بر بخش‎های مختلفی می‎شود.

حضور کارشناسان و میهمانان در فواصل زمانی مختلف به نام‎های «ابوشریف» رئیس جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، «فیرا یمین» عضو مکتب سیاسی حزب «المردة» کشور لبنان و دختر شهید ابومهدی المهندس، اجرای تواشیح با حضور گروه تواشیح لبنانی به نام «حاج رضوان» در استودیوی برنامه، ارتباط زنده و مستقیم از مسیرهای راهپیمایی و خبرنگاران شبکه الکوثر مستقر در مسیر به نام‎های ریحانه مرتضی، خلیل حاج خلیل و ماجد شرهانی، پخش سرودهای حماسی و انقلابی به هر دو زبان عربی و فارسی، نمایش کلیپ و وله با مضمون سخنان رهبری و.... از بخش‎های مهم این ویژه برنامه است.
«الفجر الصادق» سه‎شنبه بیست‎ودوم بهمن، ساعت 10 به وقت تهران در مدت زمان 180 دقیقه با اجرای مشترک احمد فتاح و میثم منصوری‎کیا، تهیه‎کنندگی ناصر اشک‎ریز و محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر روی آنتن این شبکه می‎رود.

امتیاز شما