امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

خواننده فراموش شده دهه شصت در چهل تیکه

مشاهده ۷۱۸
۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۱۴:۴۸

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» پخش هفتگی خود را امروز یکشنبه ۲۰ بهمن، با حضور «رامتین محسنی» خواننده نوجوان اوایل دهه شصت و «محمد گلریز» خواننده سرودهای انقلابی آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رامتین محسنی برای اولین بار در برنامه تلویزیونی «گلاب بپاش» به همراه یک گروه سرود به اجرای قطعاتی در قالب موسیقی پاپ ارکسترال پرداخت. در میان قطعاتی که «رامتین محسنی» نقش خواننده اصلی آن را بر عهده داشت، می‌توان به قطعات «کی بود کی بود که پرسید؟» و «بابام رو تو ندیدی» اشاره کرد که از محبوبیت خاصی در بین مخاطبان تلویزیون برخوردار بودند. برنامه «چهل تیکه» پخش خود را تا روز پنجشنبه ۲۴ بهمن، ادامه می‎دهد.
دوشنبه ۲۱ بهمن ماه «محمدکاسبی» بازیگر سینما و تلویزیون میهمان برنامه «چهل تیکه» می‎شود.
سه شنبه ۲۲ بهمن ماه «مهدی فقیه» بازیگر سینما و تلویزیون نیز به برنامه «چهل تیکه» می‎آید.
سپس در روز چهارشنبه ۲۳ بهمن «فریبا متخصص» دیگر بازیگر نام آشنای تلویزیون در استودیوی «چهل تیکه» مقابل «محمدرضا علیمردانی» می‎نشیند.
آخرین میهمان «چهل تیکه» که در روز پنجشنبه ۲۴ بهمن به این برنامه می‎‏آید، «مجید قناد» مجری برنامه‌های کودک است که چندین سال با برنامه «فیتیله» در تلویزیون به اجرای برنامه برای کودکان می‌پرداخت.
برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی «الهام حاتمی» و با اجرای «محمدرضا علیمردانی» به مرور خاطرات و نوستالژی سال‎های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.
«چهل تیکه» از یکشنبه ۲۰ بهمن، هفته پایانی دهه فجر تا پنجشنبه همین هفته از شبکه نسیم در ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

امتیاز شما