امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

تدارک مرکز زنجان برای پوشش راهپیمایی پرشور استان در یوم الله ۲۲ بهمن

مشاهده ۲۴۰
۱۳۹۸/۱۱/۲۰- ۱۷:۱۴

صداوسیمای مرکز زنجان، همزمان با حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان در راهپیمایی 22 بهمن، تمهیدات ویژه‌ای را در گرامیداشت این روز بزرگ انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همزمان با حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان در راهپیمایی 22 بهمن که با اربعین شهادت سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای گلگون‌کفن مقاومت مصادف شده‌است، صدا‌وسیمای مرکز زنجان تمهیدات ویژه‌ای را در گرامیداشت این روز بزرگ انجام داده است.

برنامه «زنجانا سلام» به صورت ویژه از ساعت7 صبح به‌مدت 60 دقیقه با موضوع یوم الله ۲۲ بهمن با بینندگان همراه می‌شود.

ویژه برنامه «فجر حماسه سی» نیز از ساعت 8 صبح به‌مدت 270 دقیقه راهپیمایی مردم استان را به صورت زنده منعکس می‌کند. حضور مبارزان دوران انقلاب، کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌های سیاسی و اجتماعی برای بررسی ابعاد مختلف پیروزی انقلاب اسلامی و تاثیرات شگرف آن در مناسبات بین‌المللی، ارتباط با شهرستان‌ها، ارتباط با گزارشگران مستقر در مسیرهای راهپیمایی، پخش پیام‌های مردمی، اجرای سرود و موسیقی زنده و ... از جمله آیتم‌های این برنامه است.

همچنین تصاویر حضور پرشور مردمی در راهپیمایی 22 بهمن امسال با استقرار 2 واحد سیار تلویزیونی در مسیر راهپیمایی در زنجان به‌صورت مستقیم پخش می‌شود.

مسابقه زنده تلویزیونی «الدوز» هم با سوالاتی درباره روزهای انقلاب از سیمای زنجان روی آنتن می‌رود و برنامه زنده شبانگاهی «فجر بایرامی» هم از ساعت21 به‌مدت60 دقیقه به انعکاس رسانه‌ای حضور مردم در راهپیمایی این روز می‌پردازد.

معاونت صدای مرکز هم با ویژه برنامه «یازگلیر» از ساعت ۸:۴۵ صبح راهپیمایی 22 بهمن را به صورت زنده پخش می‌کند. حضور خانواده‌های شهدا و مبارزان دوران انقلاب، کارشناسی، ارتباط با مراکز شهرستان‌ها، پخش سرودهای انقلابی، پیام‌های مردمی و پخش زنده راهپیمایی 22 بهمن زنجان از آیتم‌های برنامه است.

همچنین برنامه‌های «ظفر گونلری» از ساعت ۱۶:۵۰  و برنامه «انقلابیمیز» (ویژه جشن شهرستانها) از ساعت ۱۸:۲۰ شنوندگان را همراهی می‌کنند.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با تولید و ارسال 20 خبر مکتوب به واحد مرکزی خبر، 10مورد خبر تصویری ویژه سایت و کانال، پوشش زنده اینستاگرامی راهپیمایی، پوشش خبری راهپیمایی در 21 شهر و 80 روستای بزرگ، 3 مورد ارتباط زنده رادیویی و تلویزیونی با شبکه‌های سراسری و 2 مورد گزارش ویژه با عنوان حماسه حضور با مخاطبان همراه می‌شود.

امتیاز شما