امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

یوم الله 22 بهمن در قاب افلاک

مشاهده ۳۷۳
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۰:۱۶

صداوسیمای مرکز لرستان امسال در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و انقلابی استان در راهپیمایی 22 بهمن را به تصویر می‌کشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای لرستان حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد و بروجرد در راهپیمایی 22 بهمن امسال در مسیرهای مختلف راهپیمایی را به صورت زنده پخش می‌کند.

سیمای شبکه افلاک با استقرار دو واحد سیار تلویزیونی، یک واحد SNG و یک دستگاه Aviwest در مسیر راهپیمایی مرکز استان و استقرار 4 گروه تلویزیونی شامل یک گروه پخش زنده از استودیو و 3 گروه پرتابل در مسیر راهپیمایی، یک پهباد، یک لینک و یک گروه پرتابل در شهرستان بروجرد، حضور مردم همیشه در صحنه استان در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را  از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری سیما به تصویر می‌کشد.

همچنین برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن، امسال یک گروه پخش زنده رادیویی از استودیو و 3 گروه رادیویی از گزارشگران در مسیرهای راهپیمایی، حضور گسترده مردم در سالگرد پیروزی انقلاب را به‎طور زنده از رادیو لرستان و رادیوهای سراسری و استانی پوشش می‌دهد.

خبر مرکز لرستان نیز با اعزام 5 گروه پرتابل شامل گزارشگران و تصویربرداران در سطح شهر و حضور 19 خبرنگار در سطح استان، پوشش و اطلاع‌رسانی حماسه حضور مردم همیشه در صحنه لرستان را بر عهده دارد.

 برنامه تلویزیونی «حماسه حضور» از ساعت 8 تا 12 ظهر و ویژه برنامه‌‌ رادیویی «صدای انقلاب» از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 12، راهپیمایی 22 بهمن را منعکس می‌کنند. این برنامه‌ها علاوه بر پخش زنده راهپیمایی و ارتباط با گزارشگران شهرستان‌های استان، با حضور کارشناسان و اساتید، به تحلیل پیام چهل و یک سال حماسه ایستادگی ملت و شکوه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن می‌پردازند.

تصاویر

امتیاز شما