امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

مهرداد بذرپاش میهمان «مداد قرمز» می‌شود

مشاهده ۲۷۶
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۱:۴۱

برنامه تلویزیونی «مداد قرمز» در هفتمین قسمت از خود با حضور مهرداد بذرپاش به دوگانه جوان گرایی- تجربه‌گرایی می‎پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مهرداد بذرپاش سمت‌هایی همچون مشاور رئیس‌جمهور، مدیرعامل گروه خودروسازی ساپیا، نمایندگی مجلس، عضویت در هیئت علمی و صاحب‌امتیازی روزنامه را در کارنامه خود دارد. با او در این برنامه درباره حضور جوانان در سیاست و مزایا و معایبِ ورود آن‌ها به سطوح مدیریتی گفت‎وگو می‌شود.
دنیای بزرگترهای جا افتاده، دنیای سکون و تداوم و مصلحت‌جویی است. حتی اگر هم آرام نباشد، انقلابی نیست. همۀ انقلاب‌ها بر دوش جوانان شکل گرفته و جلو رفته‌اند. چهل و یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از همیشه بدنۀ مدیریتی کشور نیاز به اصلاح و ترمیم دارد. اما آیا دیگر «جایی برای پیرمردها نیست»؟ یا باید نیرو و جسارت جوانی را ترکیب کرد با تجربه و طمأنینۀ مدیرانِ پرسابقه؟ آیا می‌توان در شرایط بحرانی امروز، کار را به جوانان سپرد، یا باید صبر کرد تا شرایط آرام‌تری برای این جابه‌جایی ایجاد شود؟ این‎ها پرسش‌هایی است که در برنامه امشب «مداد قرمز» طرح شده است.
«مداد قرمز» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی «علی خواجه» و دبیری مجتبی طالقانی در گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیما برای پخش در شب‌های دهه فجر آماده شده است.
این برنامه دوشنبه 21 بهمن ساعت 21 روی آنتن شبکه چهار سیما می‎رود.

امتیاز شما