امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک شبکه استانی دنا برای پوشش راهپیمایی 22 بهمن

مشاهده ۴۳۰
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۲:۲۱

صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه‌هایی برای راهپیمایی عظیم 22 بهمن برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا با برنامه‌‌های «مثبت 40» و «صبح دنا» و تشریح رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی‌ با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نشان‌دادن شور و شوق مردم استان در استقبال از دهه فجر، مصاحبه با اصناف و بازاریان، جوانان و تحصیلکرده‌ها، علما و اندیشمندان، عشایر و روستائیان مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، پخش مستند گزارشی از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و زیربنایی استان و ... روز 22 بهمن را گرامی می‌دارد.

همچنین سیمای مرکز با استقرار یک دستگاه واحد سیار در میدان امام حسین یاسوج(ع)، به صورت زنده حضور حماسی مردم استان در این راهپیمایی را به تصویر می‌کشد.
پخش برنامه رادیویی «روز انقلاب» با محور انعکاس مراسم و حضور پرشور مردم شهرستان‎های استان در راهپیمایی 22 بهمن، مرور تحولات استان در انقلاب 57، خاطرات مبارزان و شخصیت‌های انقلابی، پخش سرود و آهنگ‌های انقلابی و مرور خاطرات فعالان انقلابی، ارتباط زنده با گزارشگران و خبرنگاران مستقر در شهرستان‌های استان از تمهیدات رادیو دنا در این روز است.
همچنین معاونت خبر شبکه دنا با پوشش خبری راهپیمایی 22 بهمن در 13 شهرستان استان، ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری، پوشش زنده از مراسم راهپیمایی 22 بهمن در استان، آماده‎سازی تیم‎های خبری در شهرستان‌ها و مرکز استان برای پوشش راهپیمایی و مصاحبه با اقوام مختلف استان درخصوص حضور با شکوه مردم در روز راهپیمایی، مخاطبان را همراهی می‌کند.

تصاویر

امتیاز شما