امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس حماسه حضور مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی 22 بهمن

مشاهده ۳۲۸
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۲:۴۱

حماسه آفرینی ملت غیور و انقلابی آذربایجان شرقی، از اولین لحظات به صورت زنده از صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی پوشش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای آذربایجان شرقی در ویژه برنامه «حضور حماسه سی»(حماسه حضور) به تهیه‌کنندگی احد محمودنسب، راهپیمایی باشکوه مردم همیشه در صحنه آذربایجان شرقی را به تصویر می‌کشد. در این برنامه با دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه به موضوع پیروزی نور علیه ظلمت در 22 بهمن سال 1357 می‌پردازد. همچنین در این برنامه به مناسبت چهلمین روز شهادت سردار دلها، به نقش بی‌بدیل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس و شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت علیهم‌السلام می‌پردازد. در برنامه «حضور حماسه سی» با شهرستان‌های مختلف استان، سایر مراکز استانی و شبکه‌های سراسری ارتباط زنده برقرار می‌شود و حضور پرشور مردمی در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت چهلم شهید سپهبد سلیمانی منعکس می‌شود. این برنامه به گویندگی حامد امجد و صفیه اصلانی، روز 22 بهمن از ساعت 8 صبح تا اذان ظهر به افق تبریز پخش می‌شود.

صدای مرکز نیز ویژه برنامه زنده «یاشاسین ایران»(زنده باد ایران) به تهیه‌کنندگی اصغر پورامان را به مدت 240 دقیقه به روی آنتن می‌برد و حضور ملت همیشه در صحنه تبریز و سایر شهرستان‌ها را از طریق امواج رادیویی به اطلاع مخاطبان خود در سراسر ایران اسلامی ‌می‌رساند. سرودها و ترانه‌های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دعوت از کارشناسان و میهمانان مختلف، پخش گزارش‌های مردمی از نقاط مختلف شهر، برقراری ارتباط تلفنی با شهرستان‌ها و مراکز استانی و پخش زنده راهپیمایی چهلمین جشن پیروزی از طریق واحد سیار مستقر در میدان نماز تبریز از آیتم‌های برنامه است.

همچنین در این برنامه به موضوع شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان به دست دولت تروریستی امریکا، نقش مدافعان حرم در ایجاد امنیت در منطقه و کشور و همچنین اثر معنوی شهادت سردار قلب‌ها پرداخته می‌شود. ویژه برنامه «یاشاسین ایران» با گویندگی‌هاله فرشاد و گزارش‌های مصطفی قنادی، داریوش رضوان، زهرا پوریامهر، مریم سربخشیان، نگار قربانی و زهرا بیشک، از ساعت 8:30 پخش می‌شود.

همچنین رادیو شهر مراغه هم با پخش ویژه برنامه «جشن چهل و یکم» به مدت 120 دقیقه به صورت زنده، حضور پرشور مردم غیور شهرستان مراغه را از مسیر امواج رادیویی به اطلاع مخاطبان خود می‌رساند.   

گفتنی است رادیو برون مرزی تبریز برنامه «ساچیلان شعاعلار» را به تهیه‌کنندگی محمدرضا رحیمی و گویندگی ابوالفضل علایی، به صورت زنده به مدت 60 دقیقه تقدیم مخاطبان فرامرزی این رادیو در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز می‌کند.

امتیاز شما