امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

22 بهمن در صدا‌وسیمای گیلان

مشاهده ۶۳۰
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۳:۰۲

صدا‌وسیمای مرکز گیلان ویژه برنامه‌هایی را برای انعکاس رخداد بزرگ یوم‌الله 22 بهمن تدارک دیده که تقدیم مخاطبان می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پخش ویژه برنامه «بهمن تماشایی» از ساعت 8:30 با حضور واحد سیار مستقر در شهرداری رشت، استقرار دو دوربین AVIVEST در شریان‌های منتهی به میدان شهرداری، حضور دست‌اندرکاران برنامه در استودیو یک سیما با بخش‌های اجرای زنده موسیقی، گفت‌وگوی جوانان امروز درباره بیانیه گام دوم، ارتباط زنده اینترنتی با 5 شهرستان، گزارش خبرنگاران آزاد شهرها، ارتباط زنده با راهپیمایی مکا‌ن‌های مختلف سطح شهر و پخش سخنرانی و قطعنامه در راهپیمایی 22 بهمن از جمله اقدامات معاونت سیما برای این روز است.

رادیو گیلان نیز در برنامه «روز خوب پیروزی» از ساعت 8:30 با پخش گزارش‌های مردمی، مستند، سرودها و ترانه و ... این روز را گرامی می‌دارد. همچنین برنامه رادیویی «روز مردم» با پخش خاطرات شنوندگان، سخنان مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی(ره) و سرودهای انقلابی، این روز بزرگ را جشن می‌گیرد.

معاونت خبر گیلان برای تهیه و پخش یک گفت‌وگوی ویژه خبری، 5 گزارش ویژه خبری، پوشش راهپیمایی 22 بهمن و ارسال به شبکه‌های سراسری و پخش از شبکه استانی و انتشار اخبار روز 22 بهمن در فضای مجازی برنامه‌ریزی کرده است.

معاونت فنی مرکز نیز در روز 22 بهمن با ارسال و استقرار واحد سیار 4 دوربین، استقرار واحد پرتابل، استقرار واحد SNG، استقرار سیستم‌های AVIVEST و همچنین هماهنگی برای ارسال پخش زنده تصاویر اینترنتی از شهرهای مختلف بر بستر اینترنت و موبایل، ارائه خدمات بی‌سیم به عوامل تولیدی و فنی، آماده سازی استودیو برای تامین نیازهای معاونت های صدا، سیما و خبر، حضور پرشور مردم را در راهپیمایی پیروزی انقلاب را منعکس می‌کند.

امتیاز شما