امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس حضور حماسی و با اقتدار مردم مشهد در 22 بهمن در قاب سیمای استانی

مشاهده ۴۵۷
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۴:۱۳

صداوسیمای خراسان رضوی به ‎منظور انعکاس حضور حماسی و با اقتدار مردم مشهد در روز 22 بهمن، ویژه برنامه‌های متعددی را در نظر گرفته است

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صداوسیمای خراسان رضوی با ویژه برنامه‌های متنوع و گوناگون به انعکاس حضور پر شور و شعور مردم خراسان رضوی در راهپیمایی 22 بهمن 98 می‌پردازد.
صداوسیمای خراسان رضوی در روز راهپیمایی 22 بهمن با تهیه برنامه‌های ویژه و متنوع به مهمانی خانه‌های هم استانی‎های عزیز می‎رود.
ویژه برنامه با شکوه «مثل همیشه» نیز از ساعت 8 تا 12 به تهیه‎کنندگی عباس غلام‎پور روی آنتن می‎رود. در این برنامه تلاش می‌شود حضور مردم شهید پرور استان در راهپیمایی روز 22 بهمن به نمایش گذاشته شود. برنامه «با شکوه مثل همیشه» با حضور مجریان رضا سالار و رئوف ذباح، کارشناسان سیاسی و همچنین خوانندگان استانی ضمن ترغیب مردم به حضور در راهپیمایی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، گزارش‎هایی از حضور مردم نیز پخش می‎کند.
این برنامه با 8 اکیپ مستر در بیمارستان موسی ابن جعفر، هتل سایه، هتل قصر، رواق امام خمینی(ره)، میدان 15 خرداد، میدان بسیج، همچنین دو گروه گزارشگر به انعکاس حضور پر شور شعور مردم در مشهد در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن می‌پردازد.
«روز انقلاب» عنوان ویژه برنامه دیگری است که از صدای مرکز خراسان رضوی به تهیه‎کنندگی رضا سلیمانی از ساعت 7 تا 12 با آیتم‎هایی نظیر کارشناسی، گزارش، ترانه‌های محلی و انقلابی، پیامک‎های مردمی و ... و پشتیبانی چهار گروه گزارشگر مستقر در مسیر راهپیمایی به همراه واحد سیار رادیویی استقرار یافته در محل راهپمایی به صورت زنده حضور مردم خدا جو قدر شناس مشهد را انعکاس می‎دهد.
همچنین برنامه زنده «صحن انقلاب» از رادیو سراسری زیارت به تهیه‎کنندگی امیررضا رئوف با آیتم‎هایی نظیر کلام امام و رهبری و بزرگان، مصاحبه با فعالان انقلابی، ارتباط با اماکن زیارتی سطح کشور و استان و ارتباط گزارشی با سایر استان‌ها حضور حماسی و با اقتدار مردم ولایی و همیشه در صحنه را پوشش می‎دهد.
حوزه خبر نیز از زمین و آسمان  با 10 گروه گزارشی و دو بالگرد به انعکاس حضور پرشور مردم شهید پرور خراسان رضوی در راهپیمایی 22 بهمن می‎پردازد.

امتیاز شما