امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پوشش راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از شبکه آذربایجان غربی

مشاهده ۷۸۹
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۵:۰۷

صدا‌وسیمای آذربایجان غربی در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را به صورت زنده پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حضور باشکوه مردم ارومیه در راهپیمایی 22 بهمن امسال در مسیرهای مختلف راهپیمایی با استقرار واحد سیار تلویزیونی و رادیویی و نیز یک گروه از عوامل برنامه‌ساز در استویوی تولید سیما و استقرار 12 اکیپ تلویزیونی اعم از1 اکیپ پخش زنده از استودیو ، 8 اکیپ پرتابل ، 3 اکیپ پخش زنده در مسیرراهپیمایی و 1 اکیپ پخش زنده رادیویی از استودیو ، 3 اکیپ رادیویی از گزارشگران در مسیرهای راهپیمایی حضور گسترده مردم در جشن انقلاب ، به‌طور زنده از شبکه استانی و رادیو چی چست و شبکه‌های سراسری سیما پخش می‌شود.

خبر مرکز آذربایجان غربی نیز با اعزام 11 اکیپ پرتابل شامل گزارشگران و تصویربرداران در سطح شهر و حضور 17 خبرنگار مرکز در سطح استان، پوشش و اطلاع‌رسانی حماسه حضور مردم همیشه در صحنه آذربایجان را بر عهده دارند.

ویژه برنامه‌های رادیویی«حضور حماسه سی» به تهیه‌کنندگی‌هادی قدرپوران و برنامه تلویزیونی«یاشا ایران» به‌ تهیه‌کنندگی عوض افهم از ساعت 8 صبح آغاز و تا پایان راهپیمایی ادامه دارد. در این برنامه‌ها علاوه بر پخش زنده راهپیمایی و ارتباط با گزارشگران شهرستان‌های استان، با حضور کارشناسان و اساتید به تحلیل پیام راهپیمایی 22 بهمن می‌پردازد.

معاونت فنی مرکز نیز در روز 22 بهمن با ارسال و استقرار 2 واحد سیار تلویزیونی و 1 واحد سیار رادیویی در مسیرهای راهپیمایی ، استقرار واحد پرتابل، استقرار واحد SNG و همچنین هماهنگی برای ارسال پخش زنده تصاویر اینترنتی از شهرهای مختلف بر بستر اینترنت و ارائه خدمات فنی به عوامل تولیدی با آماده سازی استودیوها، حضور پرشور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن را منعکس می‌کند.

امتیاز شما