امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

انعکاس حماسه بزرگ ملت ایران از رادیو پیام

مشاهده ۹۷۹
۱۳۹۸/۱۱/۲۱- ۱۷:۵۳

شبکه رادیویی پیام و آوا در روز 22 بهمن، روایتگر حماسه بزرگ ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیوهای پیام و آوا با دو ویژه برنامه "پیام انقلاب" و "آوای انقلاب" در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن به صورت زنده  همراه ملت همیشه درصحنه خواهند بود.

ویژه برنامه «پیام انقلاب» به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور با اجرای ابوالفضل اینانلو به صورت زنده ساعت 10 تا 14 از شبکه رادیویی پیام به روی آنتن می رود. در این ویژه برنامه علاوه بر تأمین مطالب مرتبط، اخبار و حضور پرشکوه مردم و مسئولان در  نقاط مختلف ایران اسلامی‌ اطلاع رسانی خواهد شد.از دیگر بخش های این برنامه ارتباط زنده با  ایستگاه رادیویی مستقر در مسیر راهپیمایی در خیابان آزادی، ارتباط زنده با مراکز صداوسیمای استان‌ها و گزارشگران حاضر در مراسم راهپیمایی  22 بهمن  است.

رادیو آوا نیز با ویژه برنامه «آوای انقلاب» همزمان با آغاز مراسم راهپیمایی در سراسر کشور به صورت زنده با محوریت موسیقی انقلابی و ملی به تهیه کنندگی پرویز جمالی و با اجرای صدیقه مرادی، همراه ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد بود.

علاقه مندان در سراسر کشور می توانند عکس هایی را که از مراسم راهپیمایی  22 بهمن تهیه می‌کنند، از طریق درگاه‌های ارتباطی رادیو پیام به همراه عکس خودشان ارسال و تصاویر ارسالی  را در رادیونمای رادیو پیام  و آوا  با نام خودشان مشاهده کنند.

امتیاز شما