امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

22 بهمن امسال تابلوی زیبای حمایت ملت از شهدای مقاومت بود

مشاهده ۲۵۹
۱۳۹۸/۱۱/۲۳- ۰۹:۴۴

حضور حماسی ملت ایران در 22 بهمن امسال و هم‎زمانی آن با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تابلویی زیبا از حمایت مردمی از شهدای مقاومت بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رضا علیدادی معاون توسعه فناوری رسانه هم‎زمان با برگزاری راهپیمایی 22 بهمن با حضور در معاونت امور استان‌ها ضمن دیدار با دکتر دارابی، از بخش‎های مختلف این معاونت در پوشش راهپیمایی ٢٢ بهمن بازدید کرد.
در این دیدار دکتر دارابی از تلاش همکاران فنی سازمان برای ایجاد بستر ارتباط مناسب به منظور انتقال صوت و تصاویر راهپیمایی از سراسر کشور تشکر کرد.
وی حضور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن را نشانه وفاداری آنان به نظام و انقلاب دانست و گفت: گزارش همکاران رسانه ملی از صداوسیمای مراکز استانی حاکی از شور و نشاط وصف ناپذیر مردم در حمایت از آرمان‌های امام و رهبری است به طوری که امسال شاهد حضور گسترده‌تر مردم در این حماسه ملی بودیم و حتی در شهرهای کوچک هم خیل عظیم جمعیت مشهود بود.
وی افزود: هم‌زمانی راهپیمایی ٢٢ بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تابلویی بی‎نظیر از عشق و علاقه مردم به شهدا و فرهنگ مقاومت را به نمایش گذاشت.
معاون امور استان‌های صداوسیما با بیان اینکه امسال بیش از 1200 بار ارتباط زنده از مراکز و شهرهای مختلف کشور و به همت شبکه‌های استانی با شبکه‌های سراسری  و بیش از 4 ساعت ارتباط زنده تصویری با شبکه سراسری «شما» برقرار شد عنوان کرد: این حجم از اقدامات و  ارتباط زنده تصویری در شرایطی انجام گرفت که شرایط جوی در بسیاری از شهرهای کشور نامناسب بود و بارش شدید برف و باران و برودت هوا کار تصویربرداری و تولید گزارش را با مشکل مواجه می‌کرد ولی همکاران پرتلاش مراکز ازآنجایی که پوشش این روز بزرگ را  وظیفه ذاتی خود و رسالت خود می‎دانستند، با تمام توان وارد میدان شدند و با بهره‌گیری از امکانات فنی و تجارب گذشته‌، تکلیف رسانه‌ای خود را به بهترین نحو ممکن انجام دادند.
وی افزود: در مجموع 2755 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع دهه فجر در روز 22 بهمن تولید شده است که حاصل تلاش همکارا ما در مراکز استانی صداوسیما ست.
دکتر دارابی با تشریح اقدامات معاونت امور استان‌ها در سالگرد چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی‌گفت: بیش از 73 عنوان برنامه با مجموع زمانی 2614 دقیقه در قالب‌های گوناگونی همچون سریال، مستند، فیلم تلویزیونی و مجموعه مستند به همراه ده‌ها کلیپ و نماهنگ، موسیقی تصویر و قطعات موسیقایی از تولیدات دفتر موسیقی و سرود معاونت امور استان‌های رسانه ملی در اختیار شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی و سراسری قرار گرفت و روی آنتن رفت که بخشی از آن‎ها در ارتباط با چهلمین روز شهادت سردار دل ها بود.
وی ادامه داد: خبرنگاران و گزارشگران شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی استانی از صبح روز 22 بهمن در محل‌های از پیش تعیین شده مستقر شدند تا در زمان راهپیمایی، آماده برقراری ارتباط زنده از سراسر کشور باشند و بتوانند تصویری واقعی از این حضور باشکوه را برای مخاطبان شبکه‌های سراسری مخابره کنند که به‌لطف‎خدا این مهم به بهترین شکل انجام گرفت.
رضا علیدادی معاون توسعه‎وفناوری رسانه نیز در این بازدید با قدردانی از تلاش مراکز استانی صداوسیما در پوشش راهپیمایی با شکوه 22 بهمن گفت: شبکه‌های استانی صداوسیما نقش تعیین‎کننده‎ای در انعکاس شور عظیم مردم در مناسبت‎های مختلف برعهده دارند و ارتباط تنگاتنگ آن‌ها با لایه‌های مختلف مردم تصاویر زیبایی از همبستگی و وحدت مردم بزرگ ایران را به نمایش می‌گذارد.
دکتر علیدادی توسعه عدالت‎محور و یکپارچه شبکه‌های سراسری و استانی صداوسیما را از اهداف رسانه ملی برشمرد و تاکید کرد:  توسعه شبکه‌های استانی به‎علت گستردگی و نقش مهم و اثرگذار آن‌ها برای معاونت توسعه‎وفناوری رسانه حائز اهمیت است و تلاش می‌کنیم در کوتاه‎ترین زمان ممکن مشکلات این شبکه‌ها را رسیدگی و برطرف کنیم.

امتیاز شما