امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

رسانه استانی گلستان آینه حضور مردم در روز انتخاب

مشاهده ۳۲۵
۱۳۹۸/۱۱/۲۴- ۱۲:۲۲

صدا‌وسیمای مرکز گلستان با پخش ویژه برنامه و تدارک چندین گروه رادیویی، تلویزیونی و خبری در شهرستان‌ها و روستاها، حضور مردم در انتخابات را منعکس می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدا‌وسیمای گلستان با پخش زنده ویژه برنامه‌ تلویزیونی«تجلی حضور»، برنامه رادیویی«روز انتخابات» و تدارک 32  گروه رادیویی، تلویزیونی و خبری در شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها، حضور گسترده مردم درانتخابات را منعکس می‌کند.

7 گروه تلویزیونی در روز 2 اسفند برای تهیه گزارش‌های مردمی و انعکاس حضـور پرشـور مردم در پای صندوق های رأی، از اولین ساعت تا پایان زمان رای‌گیری تلاش می‌کنند. 6 گروه رادیویی نیز با بیش از 12 گزارشگر آزاد و 20 گروه خبری در مرکز استان و شهرستان‌ها، آماده انعکاس حضور مردم و پوشش حماسه‌ای دیگر در این خطه از کشورمان هستند.

این مرکز با استقرار سه واحد سیار تلویزیونی، SNG، سولیتون و بهره‌گیری از امکانات فیبرنوری در مناطق مختلف استان و شعبات اخذ رای، امکان ارتباط زنده تلویزیونـی و رادیویی از محل اخذ آراء با شبـکه‌های سراسری سیما و صدا را فراهم می‌کند.

همچنین با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و مسابقه پیامکی، پیام‌ها و عکس‌های ارسالی مخاطبان برای اثرگذاری بیشتر انعکاس داده می‌شود.

 

 

 

امتیاز شما