امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جشن میلاد دردانه نبی‌ اکرم در شبکه سهند

مشاهده ۶۵۹
۱۳۹۸/۱۱/۲۶- ۰۸:۲۸

صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی با ویژه برنامه‌هایی به مناسبت میلاد مبارک حضرت صدیقه کبری (س) و حضرت روح‌الله(ره)، این روز فرخنده را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی برنامه‌های مختلفی برای فرخنده میلاد بهانه آفرینش، حضرت صدیقه طاهره و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده است.

ویژه برنامه‌های«ریحانه النبی» و «ریحانه»، پخش سخنرانی‌های ویژه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پخش میان برنامه‌های«حدیث فاطمی»، موسیقی و مولودی‌خوانی و همچنین برنامه «شبهای ایران» ویژه روز مادر از جمله برنامه‌هایی هستند که برای شنوندگان رادیو مرکز آذربایجان شرقی در روز میلاد فاطمه زهرا (س) در نظر گرفته شده‌ است.

سیمای استانی سهند 26 بهمن در برنامه‌های «سحرلر»، «خانواده» و «تبریزیم» با پرداختن ویژه به مقام و منزلت زن و جایگاه والای مادر در اسلام و جامعه ایرانی و همچنین سالگرد تولد امام خمینی(ره)، پخش کلیپ‌هاT ترانه‌های شاد و گزارش از مادران و همسران موفق، سعی می‌کند اوقات شاد و پرباری برای مخاطبان فراهم کند.

رادیو برون مرزی تبریز در سالروز ولادت برترین بانوی عالمیان برنامه‌هایی برای مخاطبان آذری زبان خود در حوزه قفقاز و جمهوری آذربایجان تدارک دیده است. برنامه«مشکات» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رحیمی و گویندگی ابوالفضل علایی در شب میلاد بانوی دو عالم به روی آنتن می‌رود. همچنین ویژه برنامه‌های «میلاد»به تهیه‌کنندگی یلتقیان و گویندگی رضایی و دشتی، «اسلام غنچه لری» به تهیه‌کنندگی و گویندگی اکرم رضایی و گروه بازیگران کودک، «عائله» به تهیه‌کنندگی نرگس قماش‌حاجی و گویندگی رباب قهرمانزاده، با حضور حجت‌الاسلام ذاکر کارشناس مسائل خانواده، «سلام دینله ییجی» به تهیه‌کنندگی علیرضا یلتقیان و گویندگی سجاد دشتی و «چراغ» به تهیه‌کنندگی اکرم رضایی و گویندگی جعفر رضایی‌اصل، از جمله برنامه‌های رادیو برون‌مرزی تبریز به این مناسبت است.

امتیاز شما