امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

تولید نماهنگ‌های جدید مراکز استانی ویژه ایام انتخابات

مشاهده ۲۷۵
۱۳۹۸/۱۱/۲۶- ۲۳:۰۶

14 عنوان موسیقی تصویر و نماهنگ جدید در مراکز استان‌ها برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی ویژه انتخابات تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به نزدیک شدن به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شبکه‌های استانی رسانه ملی با تولید برنامه‌های مختلف، سعی در انجام رسالت خود به عنوان رسانه‌ای برای همه مردم ایران دارند.
بر این اساس 14 عنوان موسیقی تصویر و نماهنگ جدید از تولیدات کیفی مراکز استان‌ها که مجوز پخش از همه شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی را دارند از سوی معاونت امور استان‌ها در اختیار دیگر معاونت‌های سازمان قرار گرفته است.
نماهنگ‌های «پیمان وحدت» تولید مرکز همدان، «حماسه‌ای دیگر» تولید مرکز کرمانشاه، «روز سرنوشت» ساخته شده در مرکز کهگیلویه‎و.بویراحمد، «رود خروشان» از تولیدات مرکز خراسان شمالی، «انتخاب اول» کاری از مرکز چهارمحال‎وبختیاری، «صبح حضور» تولید مرکز زنجان، «من ایرانیم» ساخته شده در مرکز خوزستان و «آهنگ پیروزی» تولید مرکز آبادان از ساخته‎های جدید مراکز استان‏‎ها هستند.
موسیقی تصویرهای «روز انتخاب» تولید مرکز آذربایجان شرقی، «پرچم ایرانی» از مرکز خراسان رضوی، «حماسه انتخاب» ساخته شده در مرکز لرستان، «ایران عاشق» تولید مرکز اصفهان، «حماسه انتخاب» کاری از مرکز گیلان و «ایران عاشق» تولید صداوسیمای استان مرکزی  نیز از جمله آثاری است که برای این ایام تدارک دیده شده‌اند.


امتیاز شما