امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی از انعکاس حرفه‌ای مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در سیمای فارس

مشاهده ۲۸۵
۱۳۹۸/۱۱/۲۷- ۱۳:۲۱

پخش زنده بیست‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر از سالن شهید دستغیب شیراز توسط گروه‌های حرفه‌ای صدا‌وسیمای مرکز فارس در شبکه‌های ملی و بین‌المللی، با تشویق اصحاب رسانه و مخاطبان صدا‌سیمای همراه شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کامیاب، مدیرکل ورزش و جوانان فارس، پس از پایان این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار واحد مرکزی صدا‌وسیما، با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان علیه کشورمان در ناامن جلوه دادن ایران برای حضور ورزشکاران خارجی و برگزاری مسابقات بین‌المللی افزود: حضور 76 ورزشکار از 13 کشور از جمله آمریکا در شیراز، نشان از امنیت بالای ایران دارد که صدا وسیمای مرکز فارس، با پخش زنده و پوشش خبری این مسابقات، ظرفیت‌های غنی مذهبی، فرهنگی، گردشگری و توانمندی‌های ورزشی ایران و شیراز را به جهانیان اثبات کرد.

وی گفت: صدا‌وسیمای مرکز فارس در طول 4 روز برگزاری این رقابت با اعزام واحد سیار و پخش زنده این رقابت‌ها و همچنین تهیه گزارش‌های خبری و تولیدی تلویزیونی و رادیویی، رضایتمندی بسیار زیادی را در جامعه و به خصوص قشر ورزشکار ایجاد کرد و همه ما بارها از شبکه‌های سراسری، مصاحبه ورزشکار آمریکایی با خبرگزاری صد‌اوسیمای فارس را دیدیم که با وجود تبلیغات منفی که در کشورش شده‌بود، از امنیت ایران و همچنین تمایل برای سفر مجدد به ایران سخن می‌گفت.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس خاطرنشان کرد: صدا‌وسیمای مرکز فارس در انعکاس این رویداد، مانند پوشش رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام فجر که ابتدای بهمن در شیراز برگزار شد،  نیز بسیار خوش درخشید و از مدیرکل و تمامی‌کارکنان زحمتکش آن سازمان قدردانی می‌کنم.

علیرضا باغبان‌منش، معاون سیمای فارس هم گفت: سیمای فارس با تلاش شبانه روزی، شرایطی را فراهم کرد که بیست و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر از سالن شهید دستغیب به طور زنده در سراسر کشور پخش شود.

وی ادامه داد: به همین منظور تیم واحد سیار، پرتابل و گروه خبری به همراه 50 نفر از همکاران مرکز فارس از 15 بهمن روز افتتاحیه مسابقات بین‌المللی تا 18 بهمن روز اختتامیه مسابقات در سالن شهید دستغیب شیراز حضور داشتند و علاوه بر پخش زنده از شبکه فارس، هماهنگی لازم برای برقراری ارتباط زنده از شبکه‌های ورزش و سه نیز انجام شد و این دو شبکه نیز مسابقات را پوشش دادند.

یاسر جمالی، معاون صدای مرکز فارس هم گفت: رادیو فارس با اعزام گروه‌های گزارشگر مسابقات بین‌المللی بدمینتون را انعکاس داد.

همچنین کرمی، معاون خبر مرکز فارس گفت: این مرکز با ارسال خبرهای مکتوب در 48 قسمت، خبرهای مکتوب رادیو در 25 قسمت، گزارش‌های رادیویی و تلویزیونی در بخش محلی در 15 قسمت رادیو و 27 قسمت تلویزیون و گزارش‌های ارسالی به تهران، مسابقات بین‌المللی بدمینتون را پوشش داد.

گفتنی است بیست و نهمین دوره رقابت‌های بین‌‌المللی بدمینتون جام فجر از 15 تا 18 بهمن با شرکت 76 ورزشکار از 13 کشور و ورزشکاران کشورمان در سالن ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد که در پایان در بخش انفرادی بانوان ورزشکار آمریکا، در بخش انفرادی آقایان ورزشکار کانادا و در هر دو بخش دوبل بانوان و آقایان ورزشکاران کشورمان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

تصاویر

امتیاز شما