امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نهمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر روی خط «زرجامه»

مشاهده ۴۰۹
۱۳۹۸/۱۱/۲۷- ۱۴:۵۴

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ از پخش برنامه «زرجامه» به عنوان ویژه برنامه اطلاع رسانی نهمین جشنواره بین المللی مدولباس فجر خبر داد.

نیلوفر زندیان مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ، در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران  پیرامون برنامه رادیویی «زرجامه» گفت: رادیو فرهنگ با توجه به ماموریت شبکه‌ای خود به رویداد‌های هنری و فرهنگی کشور توجه ویژه دارد. به همین منظور طی نشستی که با مسئولان برگزاری نهمین جشنواره بین المللی مدولباس فجر داشتیم، قرار شد برنامه «زرجامه» این رویداد را پوشش دهد.

وی در خصوص بخش‌های مختلف این برنامه گفت: مروری بر دوره‌های گذشته جشنواره مد و لباس و نگاهی به کارنامه برگزاری این جشنواره خواهیم داشت. اطلاع رسانی از اخبار و رویداد‌های جشنواره، معرفی کتاب‌های شاخص در این حوزه، گفت‌‌وگو با مسئولان برگزاری جشنواره و طراحان و ایده پردازان هم از بخش‌های مختلف این برنامه است.

مدیر گروه کتاب رادیو فرهنگ در ادامه افزود: در برنامه «زرجامه» با توجه با این مسئله که از چندین کشور طراحانی میهمان جشنواره مد و لباس هستند، از کارشناسان آن‌ها از جمله طراحان کشور‌های هند، ترکیه، افغانستان، عمان، پاکستان و ... دعوت می‌کنیم و با فرهنگ پوشش مردم این کشورها آشنا می‌شویم.

زندیان مهمترین هدف این برنامه را علاوه بر اطلاع رسانی از اخبار جشنواره مدولباس ارائه الگوی مناسب پوشش ایرانی- اسلامی دانست و افزود: در «زرجامه» تلاش می‌کنیم در مدت برگزاری این جشنواره شنوندگان را با طراحان و برند‌های مختلف داخلی آشنا و با ایده دادن و تلنگر آن‌ها را به استفاده از پوشش ملی- اسلامی دعوت کنیم.

برنامه «زرجامه» از ۲۴ تا ۲۸ بهمن ماه به تهیه کنندگی زهرا نصراللهی و اجرای کارشناسی بهاره برهانی با گویندگی راضیه گردکاهد و دستیاری فاطمه محمدیان، ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز شبکه رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

امتیاز شما