امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«به رنگ قهرمانی» به «خط پایان» رسید

مشاهده ۱۹۹
۱۳۹۸/۱۱/۲۹- ۱۵:۴۵

سریال رادیویی «به رنگ قهرمانی» به کارگردانی رضا عمرانی، امروز به خط پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی  رسانه ملی، امروز سه شنبه بیست ونهم بهمن، پس از ضبط قسمت پایانی سریال رادیویی «به رنگ قهرمانی»، دورهمی دوستانه با حضور رضا عمرانی کارگردان، حمیدرضا افتخاری مدیرکل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش، برخی از بازیگران و سایر عوامل این مجموعه رادیویی در استودیو هشت رادیو نمایش برگزار شد.

 در آغاز این نشست، رضا عمرانی  درباره تولید این مجموعه  گفت: «به رنگ قهرمانی» پروژه سختی بود ولی معتقدم این مجموعه با وجود هنرمندان توانمند، ظرفیت کارهای دشوارتر از این را هم دارد.

 این هنرمند پیشکسوت افزود: اگر یکدلی و احساس مسئولیت در کار باشد، شرایط بهتر می‌شود و کارهای بزرگ تر و بهتری انجام می دهیم که به یادگار می ماند. 

در ادامه، حمیدرضا افتخاری مدیر کل هنرهای نمایشی و مدیر رادیو نمایش گفت: داستان «به رنگ قهرمانی» در برگیرنده چند مقطع مهم تاریخ معاصر کشورمان  است و در اینجا لازم می دانم از نویسندگان این مجموعه تشکر کنم؛ چراکه نگارش 235 قسمت، آن هم با حفظ انسجام متن، ظرفیت بالای نویسندگان این مجموعه را نشان می دهد. افتخاری در پایان از زحمات و تلاش های هنرمندان مجموعه رادیویی «به رنگ قهرمانی » تشکر و برای آن‌ها آرزوی موفقیت کرد.

سریال رادیویی «به رنگ قهرمانی» به کارگردانی رضا عمرانی، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا و نویسندگی گروهی متشکل از مریم تاجیک، پویان غفاری، زهرا کولیوند، یاسمن شکرگزار و زینب آرمند و با تلاش هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش درباره ورزش دو و میدانی به سفارش رادیو ورزش در رادیو نمایش تولید شده است که پخش آن از پنجم مرداد در رادیو نمایش و رادیو ورزش آغاز شد و ضبط آن  سه شنبه بیست و نهم بهمن در استودیو هشت رادیو نمایش پایان یافت. این نمایش تا پایان امسال هر شب ساعت 20:30 از رادیو نمایش پخش می‌شود.

امتیاز شما