امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«انتخاب برتر» برنامه‎ای با ویژگی‌های منحصر به فرد محلی و بومی

مشاهده ۴۸۹
۱۳۹۸/۱۱/۳۰- ۱۰:۱۶

قومیت‎های مختلف در استان پهناور فارس مانند قوم بزرگ لر، ترک، عرب، لارستانی‌ها، عشایر و سرحد اقلید از جمله اقوامی هستند که به برنامه «انتخاب برتر» دعوت شده‎اند و یا در دستور کار این برنامه است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محور اصلی این برنامه، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری است و شرکت‎کنندگان به بیان خاطرات زیبا و دیدگاه‎های خود در ۴۱ سال مشارکت در عرصه‌های مختلف در شهرستان خود می‌پردازند.

در این برنامه علاوه بر گزارش‎های مردمی، فرازهایی از بایانات رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری و همچنین سرودهای محلی و انقلابی با محور انتخابات پخش می‌شود.

برقراری ارتباط زنده اینترنتی با خبرنگاران و مسئولان شهرستان‌ها و شبکه‌های مختلف سراسری و استانی که با همت متخصصان فنی صداوسیمای مرکز فارس در یک فضای امن و با سرعت مناسب فراهم شده از دیگر محورهای این برنامه است.

تولید برنامه‌های شاد و مهیج و متنوع در ایام انتخابات در دستور کار تهیه‎کنندگان این مرکز است که این برنامه نیز در همین زمینه تولید و پخش می‌شود.

تهیه‎کننده و طراح این برنامه شهریار باقری‎نژاد، کارگردان جلال قربانی، مدیرتصویربرداری و نورپردازی حسین سلطان‎پور، مجری سید کمال علوی و تدوینگر این برنامه احسان الهی است و تصویربرداران برنامه «انتخاب برتر» عبدالرضا حقیقی و سعید رستم‎زاده و صدابرداران آن صادق عادل و مهدی عظیم‎پور هستند.

تصاویر

امتیاز شما