امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در روز انتخابات

مشاهده ۵۸۱
۱۳۹۸/۱۱/۳۰- ۱۲:۰۸

صدا‌وسیمای مرکز آذربایجان شرقی در دوم اسفند، روز انتخابات یازدهمین مجلس شورای اسلامی‌ برنامه‌های ویژه‌ای پخش می‌­کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه «ائل گوجی» از اولین ساعات برگزاری انتخابات به صورت زنده از سیمای سهند پخش می‌شود. این ویژه برنامه با بخش‌های مختلف از جمله ارتباط زنده با نقاط مختلف تبریز و به تصویر کشیدن حضور پرشور مردم در انتخابات، تهیه گزارش‌های مردمی، تهیه گزارش از مسئولان استان، ارتباط با ستاد انتخابات استان واقع در استانداری، بحث‌های کارشناسی، ارتباط با شهرستان‌ها و پخش سرودهای پرشور انتخاباتی، حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای را پوشش می‌دهد.

در شبکه استانی صدا هم ویژه برنامه «حضور حماسه سی» از اولین لحظات برگزاری انتخابات شروع شده و تا پایان رای گیری به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود. در این برنامه با تدارک بخش‌های مختلف از جمله گزارش، تلفن‌های مردمی، پیامک‌های مخاطبین، سرودهای حماسی، بحث‌های کارشناسی، ارتباط با خبرنگاران شهرستان‌ها و ارتباط با سایر مراکز استان، سعی می‌شود مخاطبان در جریان شور انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در سطح استان قرار گیرند.

در برنامه «حضور حماسه سی» فاطمه پیری و بهرام بهروزی تهیه‌کننده و فاطمه شایانفر، پریسا امیری، لیلی مرتضویان، هاله فرشاد و علی حسن‌پور گویندگان برنامه هستند.

ویژه برنامه‌های «آچیق سوز» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رحیمی و گویندگی ابوالفضل علایی، «انقلابیمیز» به تهیه‌کنندگی پریسا امیری و گویندگی سئودا حسن زادگان، «دونیا اوتن هفته» به تهیه‌کنندگی علیرضا یلتقیان و گویندگی علیرضا نوراللهی، «پنجره» به تهیه‌کنندگی و گویندگی سجاد دشتی و پرداختن به موضوع انتخابات در بخش‌های مختلف خبری و تفسیر خبر و پخش خطبه‌های نماز جمعه، برخی از تمهیدات رادیو برون مرزی برای مخاطبان آذری زبان جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز می‌باشد. 

امتیاز شما