امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه دنا حضور حماسی مردم در انتخابات را به تصویر می‌کشد

مشاهده ۵۶۹
۱۳۹۸/۱۱/۳۰- ۱۴:۲۰

صدا‌وسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ساعات اولیه تا پایان رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ویژه برنامه‌های متفاوتی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای دنا تمام برنامه‌های خود را به طور زنده به این رویداد سرنوشت ساز اختصاص داده است.
برنامه «نفس تازه» با هدف تقویت روحیه مشارکت و همدلی در انتخابات و ترغیب و تشویق مردم، بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی برای انتخاب اصلح و شایسته، خنثی کردن فضاسازی منفی دشمنان علیه انتخابات و حفظ و گسترش اعتماد مردم به نظام از سیمای دنا پخش می‌شود.
این برنامه با حضور هنرمندان و شور و شوق مردم در پای صندوق‌های رای‌گیری در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد و تصاویر مرتبط با انتخابات و حضور مردم در لوکیشن آن ضبط و تولید می‌شود.
پخش سرود و موسیقی سنتی با تصاویری از نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله حضور مردم در انتخابات ادوار گذشته و ارتباط موبایلی با کارشناسان و صاحبنظران در امر انتخابات از سیمای دنا پخش می‌شود.
سیمای دنا یک دستگاه واحد سیار در مدرسه تیزهوشان شهر یاسوج مستقر و رای‌گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد را به تصویر می‌کشد.
برنامه رادیویی «شکوه همدلی» از اولین ساعات آغاز رای گیری، با پخش برنامه‌های شاد و جذاب، شور و شوق مردم استان در اقصی نقاط کهگیلویه و بویراحمد را منعکس می‌کند.
مصاحبه با مردم و مسئولان در پای صندوق‌های رای، اهمیت مشارکت و نقش آن در پیشرفت جایگاه مجلس و اهمیت جایگاه آن، جایگاه مردم در انتخابات، ملاک‌های انتخاب اصلح، مشارکت گستره مردم در انتخابات، اهمیت انتخابات در کلام امام و رهبری و ... از بخش‌های برنامه است.
ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و پخش هر ساعت یک بخش خبری، اعزام 7 اکیپ خبری به میان مردم در پای صندوق‌های رای، مصاحبه با افردای که پای صندوق رای هستند و ... از جمله اقدامات معاونت خبر شبکه دنا است.

امتیاز شما

برچسب‌ها: