امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

تحلیل و بررسی انتخابات مجلس در ایران

مشاهده ۶۶۵
۱۳۹۸/۱۲/۰۳- ۱۲:۵۲

برنامه «کنکاش»، شنبه سوم اسفند ماه ( 22 فوریه 2020 ) با موضوع تحلیل و بررسی انتخابات مجلس در ایران از شبکه جهانی جام‎جم پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، باوجود تمام تبلیغاتی که از جبهه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران برای حضور نیافتن مردم در پای صندوق‎های رای صورت گرفت، مردم فهیم ایران زمین جمعه 2 اسفندماه با حضور چشمگیر خود در انتخابات مجلس شورای اسلامی‌، باز هم مهر تاییدی دیگر بر شرافت و غیرت ایرانی، اسلامی خود زدند تا ثابت کنند تنها ایرانیان هستند که ایران را آباد می‎خواهند.
بر همین اساس برنامه «کنکاش» شنبه سوم اسفند، با دعوت از دکتر ناصر فخاری (رئیس پژوهشکده انقلاب اسلامی) و مسعود بصیری (رئیس بسیج رسانه کشور)، به تحلیل و بررسی انتخابات مجلس در ایران می‌پردازد.
ضمنا دکتر جنید احمد، تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد سیاست خاورمیانه در دانشگاه لاهور پاکستان از طریق اسکایپ با برنامه در ارتباط هستند.
همچنین بخش پنجره ی برنامه «کنکاش»، وضعیت مردم‎سالاری در کشورهای منطقه را بهنمایش می‎گذارد.
«کنکاش» شنبه سوم اسفند ماه (22 فوریه 2020) به تهیه‎کنندگی فریدون ماهر، ساعت 20:30، به وقت تهران برابر با ساعت 18 به وقت اروپای مرکزی، 10:30 به وقت مرکز آمریکا و ساعت 4 به وقت سیدنی به صورت زنده از شبکه جهانی جام‎جم پخش می‌شود.

امتیاز شما