امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نگاهی به یازدهمین دوره انتخابات مجلس در پرس تی وی

مشاهده ۴۸۹
۱۳۹۸/۱۲/۰۵- ۱۳:۳۱

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی، برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‎ای خبرگان رهبری و نتایج آن را به بحث و بررسی می‎گذارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه ضمن بررسی میزان مشارکت مردمی در انتخابات دوم اسفند ماه و مقایسه آن با ادوار قبل، عملکرد وزارت کشور در کیفیت برگزاری انتخابات و چالش‎های روز انتخابات را به نقد و تبادل نظر می‎گذارد.
این برنامه همچنین با مروری بر نتایج و ترکیب جدید مجلس شورای اسلامی‌ به تفکیک شهر به گفت‎وگو درخصوص میزان پیروزی احزاب در به دست آوردن کرسی‌های مجلس شورای اسلامی، آمار کلی رای‌های ریخته شده صحیح و باطله و میزان تحقق رای‎گیری الکترونیکی در دوره یازدهم می‌پردازد.
بررسی نتایج و ترکیب جدید مجلس خبرگان رهبری به تفکیک شهر، نگاهی به بازتاب انتخابات ایران در رسانه‌های جهان و واکنش چهره‌های شناخته شده به آن و مروری بر تلاش‎های قابل پیش بینی رسانه‌های معاند برای کم اهمیت جلوه دادن این انتخابات و مشارکت مردم نیز از دیگر محورهای بررسی در این برنامه به شمار می‎رود.
«ایران امروز» به تهیه‎کنندگی یوسف پور انوری و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 00:05 بامداد چهارشنبه 7 اسفند از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود.
تکرار این برنامه چهارشنبه در سه نوبت در ساعات 5، 12 و 17 و پنجشنبه در دو نوبت در ساعات 7 و 20 و جمعه ساعت 16 روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما