امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

رسول نجفیان و میر کمال میر نصیری میهمان دومین قسمت «ما ایرانی‌ها»

مشاهده ۶۲۶
۱۳۹۸/۱۲/۰۶- ۱۳:۲۷

دومین قسمت برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه‎کنندگی حجت عیدی و محمد کریمی دونا، سه‎شنبه 6 اسفند، از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، میر کمال میرنصیری قهرمان اجتماعی کارگردان تئاتر با معلولان و کارتن‎خواب‎ها و رسول نجفیان هنرمند پیشکسوت کشورمان امشب سه‎شنبه 6 اسفند، مهمان دومین قسمت از برنامه «ما ایرانی‌ها» خواهند بود.
«ما ایرانی‌ها» برنامه ترکیبی – تولیدی با رویکرد معرفی قهرمانان مردمی و اجتماعی است. در حقیقت این برنامه در هر قسمت میزبان میهمانانی از جنس مردم است که به نوعی زندگی‎اشان را وقف خدمت به مردم کرده‎اند.
«ما ایرانی‌ها» برنامه‎ای است از جنس مردم که با هدف گسترش مهربانی و امید افزایی تولید و پخش می‎شود. این برنامه به معرفی قهرمانان مردمی می‌پردازد که به نوعی رفتارهای اجتماعی و اثرگذار در جامعه دارند.
اجرای این برنامه برعهده گیتی خامنه مجری توانمند و با تجربه تلویزیون در کنار فرزین محدث بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است و هدایت بخش محتوا و نگارش نیز بر عهده عادل زمانی است.
این برنامه در هر قسمت دو میهمان دارد. گفت‎وگو با قهرمان اجتماعی و گفت‎وگو با چهره نام آشنا هنری که انتخاب آن مرتبط با سوژه برنامه است آیتم نمایشی با عنوان «دوربین مخفی» بخشی از این برنامه است که به میان مردم می‎آید و واکنش‎های مردم را در قاب تصویر نشان می‎دهد.
فزرین محدث، در این برنامه استنداپ را اجرا می‌کند و انعکاس اخبار خوب در سطح جامعه یکی دیگر از بخش‎های این برنامه است که محدث آن را برای مخاطبان ارائه می‎کند.
برنامه ترکیبی – تولیدی «ما ایرانی‌ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که دوشنبه و سه‎شنبه هر هفته ساعت 22، روی آنتن می‎رود.

امتیاز شما