امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«یک روز طولانی» و «فاجعه چلنجر» برای اولین بار در شبکه چهار

مشاهده ۴۵۴
۱۳۹۸/۱۲/۰۶- ۱۴:۵۰

شبکه چهار سیما برای اولین بار فیلم‎های جدید «یک روز طولانی» و «فاجعه چلنجر» را برای ایام پراضطراب کرونایی تقدیم مخاطبانش می‎کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، فیلم سینمایی «یک روز طولانی» ساخته بابک بهرام بیگی پنجشنبه 8 اسفند، ساعت 20:30 برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
واحد تامین برنامه شبکه چهار که برای آخر هفته، مخاطبان فیلم‎های جدید را روی آنتن می‎برد، برای روزهای 8 و 9 اسفند، فیلم‎های سینمایی «یک روز طولانی» و «فاجعه چلنجر» را برای اولین بار پخش می‎کند.
فیلم سینمایی «یک روز طولانی» به کارگردانی بابک بهرام بیگی در ژانر خانوادگی و اجتماعی،در سال 1394 ساخته شده است. در این فیلم رضا بهبودی، شبنم مقدمی و علیرضا آرا به هنرمندی پرداخته‌اند. در خلاصه فیلم آمده است، شاهین یک نقاش درون‌گرا است که سالهاست در آلمان ساکن شده و نتوانسته پاسخی به سوال هایش در ارتباط با انسانیت، ارزش ها و مرز بین خوبی و بدی پیدا کند و حالا که به دلایلی از جمله فوت پدر به وطن برگشته نیز ردپاسی از باورهایش نمی‌بیند. او اکنون در مواجهه با نیلوفر، شرایط سختی را پیش رو دارد...
فیلم «فاجعه چلنجر» یک فیلم درام خانوادگی و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال 2019 نوشته و کارگردانی شده  به‎همت نیثن وانمیندن است. ستارگانی چون دین کین، گلن مورشوور، اریک هانسون، لس مایلز و اریکا والدورف در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم جمعه ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما، پخش می‌شود.
خلاصه فیلم: در دهه هشتاد میلادی قرار است آمریکا شاتل فضایی چلنجر را با هفت خدمه ی فضانورد به فضا پرتاب کند. آدام یکی از مهندسین این پروژه شب قبل از پرواز شاتل به همکاران خود هشدار می دهد که محاسبات آن‎ها برای دچار نقص است و احتمال انفجار شاتل وجود دارد. برخی از همکاران با او همراه می‌شوند ولی برخی دیگر او را مثل همیشه بدبین و عنق خطاب می‌کنند و حرف‎هایش را باور نمی‌کنند. گفتنی است، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 20:30 جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان را تقدیم علاقه‎مندان به هنر هفتم می‌کند.

امتیاز شما