امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ویروس کرونا مهم ترین هشتگ برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم

مشاهده ۸۳۹
۱۳۹۸/۱۲/۰۶- ۱۵:۳۰

حواشی ویروس کرونا و هشدار جنبش جهاد اسلامی فلسطین به جنایت اخیر نظامیان صهیونیست، از مهم‎ترین هشتگ‎های برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم امشب است که به آن پرداخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این قسمت از برنامه «هاشتاغ» اشاره می‎شود که سامی‌کلیب کارشناس مسائل سیاسی و مدیر سابق شبکه المیادین در واکنش به تلاش رسانه‎ای عده‎ای در لبنان تحت حمایت آمریکا و عربستان در سیاه‎نمایی شدید درخصوص شیوع ویروس کرونا در ایران، یادداشتی تحت عنوان «ایران درعرصه پزشکی و دارو پیشرفت می‌کند و ما در عرصه دشنام دادن پیشرفت می‌کنیم» نوشته است.
همچنین بیان می‌شود که وی تاکید کرده زمانی که مشاهده می‌کنیم که باوجود تحریم‎های 40 ساله ایران در چه جایگاهی قرار گرفته است، ما به عنوان یک کشور عربی در کجا، باید از خودمان خجالت بکشیم چرا که پول و قدرت انسانی و فضای مناسب برای تولید دارو داریم اما هیچ دستاوردی در این زمینه نداشته‎ایم.
واکنش جنبش جهاد اسلامی فلسطین به جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن و توهین به یک شهید فلسطینی در شرق خان یونس، هشتگ دیگری است که در این برنامه به آن پرداخته می‎شود.
در توضیح این هشتگ بیان می‎شود که بولدوزر نظامی صهیونیست‎ها پیکر شهید فلسطینی را به شکلی توهین‎آمیز حمل و به کشاورزانی که تلاش کردند خود را به آن شهید برسانند نیز تیراندازی کرده‎اند.
«هاشتاغ» به تهیه‎کنندگی و کارگردانی محمد معین مقامی، سردبیری حسین الموسوی و اجرای محمد العامری امشب 6 اسفند، ساعت 22:15 به وقت تهران، روی آنتن شبکه العالم می‎رود.

امتیاز شما