امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

دوربین افخمی‌ به گلستان رسید/ «رعد و برق» با موضوع سیل ویرانگر نوروز 98

مشاهده ۶۲۱
۱۳۹۸/۱۲/۰۷- ۱۳:۵۱

تهیه‌کننده سریال «رعد و برق» گفت: بخشی از تصویربرداری مجموعه در خوزستان به پایان رسید و در حال حاضر گروه مشغول تصویربرداری در استان گلستان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سریال «رعد و برق» بهروز افخمی قرار است ماه رمضان سال 1399 از شبکه 5 سیما روی آنتن برود.
این سریال 25 قسمتی، کاری سخت و پرهیجان و لایه لایه است و به گفته کارگردانش گروه باید 24 ساعته برای تولید آن کار کنند. این اثر در عین استراتژیک و ملی بودن، فضایی شیرین هم دارد با محور گروه جهادی در سه استان گلستان، خوزستان، لرستان تصویربرداری می‌شود و با تحقیقات میدانی گسترده‌ای قطعاً ناگفته‌های شگفت‌آوری از اتفاقات و مجاهدت‌های رخ داده در مهار این رخداد طبیعی را برای مردم خواهد داشت. بهروز افخمی در 20 کیلومتری جاده اهواز- ماهشهر «رعد و برق» را آغاز کرد؛ سریالی که پربازیگر است و در مراحل مختلف تصویربرداری بازیگران سینما و تلویزیون برای ایفای نقش به گروه بازیگران اضافه می‌شوند.
پیش‌تولید سریال از مردادماه آغاز شد و تمام مناطق سیل‌زده سال گذشته (‌استان‌های خوزستان، لرستان، گلستان و ...) در این اثر به نمایش درمی‌آید.
شهرام قائدی، رضا توکلی، مهدی زمین‌پرداز، محمد مختاری، کاوه سماک‌باشی، سپیده موسوی، حسن اسدی، ویدا موسوی، امیر موسوی و پوریا منجزی بازیگرانی‌اند که تاکنون برای ایفای نقش‌ها انتخاب شده‌اند.
داوود هاشمی تهیه‌کننده سریال «رعد و برق» به این نکته اشاره کرد که بخشی از تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی در خوزستان به پایان رسیده و در حال حاضر گروه مشغول تصویربرداری در استان گلستان است.
بهروز افخمی از آن دسته کارگردانانی است که سینمایی کار می‌کند؛ مثلاً گروه با سختی در جنگل‌های علم‌کوه قرار می‌گیرند اما زمان مفید تصویربرداری کمتر از سه یا چهار دقیقه است. او به راحتی از ضبط پلان‌ها نمی‌گذرد و در کیفیت کار اغماض نمی‌کند.
وی افزود: در ابتدای تولید با بهروز افخمی صحبت کردیم و به تصمیم رسیدیم که همه صحنه‌ها را بازسازی کنیم مگر در شرایطی که امکان بازسازی وجود نداشته باشد از جلوه‌های ویژه بصری استفاده کنیم البته بازسازی خانه‌های مملو از آب بسیار سخت است. «رعد و برق» با موضوع سیل ویرانگر عید امسال به سفارش شبکه 5 سیما تهیه و تولید می‌شود.

امتیاز شما