امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

همراه با شبکه نمایش و ادامه پخش فیلم‎های طنز و جذاب

مشاهده ۷۹۶
۱۳۹۸/۱۲/۱۰- ۱۱:۰۰

شبکه نمایش با توجه به تغییرات جدول پخش خود که پیشتر اعلام کرده بود، این هفته مرور آثار حسین زندباف، تدوینگر باسابقه کشورمان، با محور پخش آثار خاطره‎انگیز، شاد و سرگرم‎کننده وی را در جدول پخش خود جانمایی کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، همچنین در نوبت‎های ساعت ۱۳، فیلم‎های سینمایی و تله‎فیلم از شنبه ۱۰ اسفند تا جمعه ۱۶ اسفند، به ترتیب «خجالت نکش»، «مجرد ۴۰ ساله»، «ده رقمی»، «خواستگار محترم»، «به روح پدرم»، «دردسر طلایی» و «آواز تهران» هستند.
نوبت فیلم‎های ساعت ۱۵ از تکرار فیلم‎های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم‎های جذاب تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه ۱۶ اسفندماه، «غول بزرگ مهربان»، «آقای دیدز»، «زندگی»، «موگلی»، «کینگ کونگ»، «نگهبان طبیعت» و «بهترین بازی دنیا» پخش می‌شوند.
فیلم‎های ساعت ۱۹، از شنبه تا جمعه، به ترتیب فیلم‎های دنباله دار «دکتر دولیتل ۲» و فیلم‎های «ارباب حلقه‌های ۱، ۲ و ۳» (هر کدام در دو قسمت) است که از این شبکه پخش می‎شوند.
همچنین این هفته، در ساعت ۲۱، مرور آثار حسین زندباف تدوینگر برجسته با ۴ دهه فعالیت در عرصه سینمایی ایران و تدوین بیش از ۸۰ فیلم از جمله ‌آثاری چون «مردی که زیاد می‌دانست»، «مومیایی ۳»، «ماموریت» و... در جدول پخش شبکه نمایش قرار دارد.
فیلم‎های «مردی که زیاد می‎دانست»، «آپارتمان شماره ۱۳»، «دلاوران کوچه دلگشا»، «مستاجر»، «مومیایی۳»، «ماموریت» و «دونفر و نصفی» آثاری هستند که با تدوین این هنرمند به ترتیب از شنبه  ۱۰ اسفند تا جمعه ۱۶ اسفند، ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش و در ساعت ۳ و ۸ روز بعد بازپخش می‌شوند.
جدول پخش ساعت ۲۳ نیز به پخش فیلم‎های جذاب اختصاص دارد که این هفته، به ترتیب فیلم‌های «لیلی با من» است (نسخه تصحیح نور و رنگ شده)، «ترمینال»، «تجارت جهانی»، «زندان»، «موش زبل»، «یاغی یک» و «سرقت طلایی» را پخش می‌‌کند.

امتیاز شما