امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

صدا و سیمای مرکز فارس در کنار مردم و کادر درمانی در مبارزه با کرونا

مشاهده ۴۲۳
۱۳۹۸/۱۲/۱۱- ۱۲:۲۶

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس از تولید و پخش ویژه برنامه‌های مبارزه با ویروس کرونا در صدا و سیمای این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس از تولید و پخش ویژه برنامه‌های مبارزه با ویروس کرونا در صدا و سیمای این استان خبر داد.

سهرابی گفت: این برنامه‌ها با هدف اطلاع رسانی برای پیشگیری از شیوع بیماری و راههای مبارزه با آن تولید و پخش می‌شود.  

وی اطلاع رسانی سریع، دقیق و به موقع را رسالت اصلی صدا و سیمای مرکز فارس دانست و افزود: علاوه بر پیگیری لحظه به لحظه خبرها در بخش های خبری 16:45، 20:45 و 23:15 دقیقه در سه ویژه برنامه 30 دقیقه ای به صورت زنده هر روز در ساعت 9، 15 و 17 این موضوع پیگیری می‌شود.

سهرابی گفت: در این برنامه‌ها تلاش شده است آخرین خبرها و اطلاعات مربوط به ویروس کرونا با حضور رئیس، معاونان، متخصصان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: علاوه بر این برنامه‌ها، نکات آموزشی، خبرها و اطلاعات مهم به صورت لحظه ای از طریق زیرنویس، پخش تیزر، موشن‌گرافی و کپشن از سیمای مرکز فارس پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌های روزانه مرکز فارس به این موضوع می‌پردازند، افزود: برنامه‌های «صبح پارسی»، «کاشانه مهر»، «نگاه روز»، «سلامت باشید» و «شبهای پارسی» در بخشهایی از کنداکتور خود به موضوع کرونا خواهند پرداخت.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در خصوص  برنامه‌های رادیویی هم گفت: در برنامه‌های «مجله نیم روز»، «سایه بان مهر»، «گفتگو و پسین دلگشا» از کارشناسان و روانشناسان دعوت می‌شود تا علاوه بر جلو گیری از شایعات فضای مجازی صحیح ترین و دقیق ترین خبرها و اطلاعات به مردم داده شود.

وی گفت: همچنین در برنامه‌های «گذر چهار فصل» و «پنجیر» با قلم طنز به این موضوع می‌پردازد.

سهرابی گفت: واحد فضای مجازی نیز با تمام توان به صورت شبانه روزی به تولید محتوی، پیام و اطلاع رسانی در فضای مجازی می‌پردازد.

مردم می توانند اطلاعات دقیق و موثق را از آدرسfars.irib.ir  و farssima@ در فضای مجازی دنبال کنند.

تصاویر

امتیاز شما