امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

رادیو فرهنگ همراه با مردم برای شکست کرونا برنامه‌سازی می‌کند

مشاهده ۶۴۸
۱۳۹۸/۱۲/۱۳- ۰۰:۲۶

علیرضا حبیبی، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ از تغییر جدول پخش این شبکه رادیویی و اضافه شدن برنامه‌هایی با محور فرهنگ مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، علیرضا حبیبی، مدیر شبکه رادیویی فرهنگ درخصوص برنامه‌هایی که در این شبکه رادیویی با محور کرونا پخش می‌شود، گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح درباره تدابیر دستگاه‌های کشور و بسیج امکاناتشان برای مقابله با بیماری کرونا، ماموریت رسانه‌ای رادیو عنوان شده است. رادیو فرهنگ نیز تلاش می‌کند برای آگاه‌سازی و آموزش شیوه‌های پیشگیری و مقابله با این بیماری نقش خود را ایفا کند.

مدیر رادیو فرهنگ تصریح کرد: رادیو فرهنگ از همان ساعات ابتدایی شیوع کرونا، در بخش‌های مختلف و فواصل برنامه‌ها، با ارتباط با وزیر بهداشت و درمان، توصیه‌ها و نکات پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را پخش کرد. هم اکنون نیز برنامه‌هایی ویژه این موضوع به جدول پخش رادیو فرهنگ اضافه شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های منعطف گروه جامعه این شبکه گفت: برنامه‌هایی چون «صبح به وقت فرهنگ» و «پشت چراغ سبز» در روزهای گذشته به موضوع پیشگیری از بیماری‌های عفونی و راه‌های مواجهه با اضطراب‌های ناشی از اخبار فضای مجازی پرداختند که این روند در برنامه‌های گروه جامعه رادیو فرهنگ ادامه خواهد داشت.

حبیبی افزود: همچنین ویژه برنامه«میهمان ناخوانده» با هدف آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی درباره ویروس کرونا از شبکه رادیویی فرهنگ، هر روز ساعت10:15و  10:45پخش می‌شود.

مدیر رادیو فرهنگ خاطرنشان کرد: رادیو فرهنگ در برنامه«هفت کوچه» به فرهنگ عامه و رویدادهای روزمره مردم توجه ویژه دارد و این بار با توجه به اینکه جامعه با مساله ویروس کرونا و بایدها و نبایدهای آن همراه شده‌اند، این برنامه نیز با هدف روحیه بخشی و امیدآفرینی ، همچنین افزایش سوادعمومی مردم نسبت به پیشگیری از گسترش ویروس کرونا و عزم ملی برای شکست این میهمان نا خوانده، هر روز از ساعت 8:30 تا 10 روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: علاوه بر این در فواصل بخش‌ها، مطالب کوتاه در حوزه پیشگیری از کرونا پخش می‌شود.

 

امتیاز شما