امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

هر نهال پیامی ‌برای آینده ایران/ به پویش «درخت دوستی بنشانیم» بپیوندید

مشاهده ۱۰۴۱
۱۳۹۸/۱۲/۱۳- ۱۲:۵۰

شبکه رادیویی پیام با پویش «درخت دوستی بنشانیم» به استقبال بهار می رود.

به گزارش روابط عمومی‌ رسانه ملی، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا گفت: رادیو پیام همزمان با آغاز هفته منابع‌طبیعی و روزدرختکاری به همراه اقشار مختلف مردم و شنوندگان رادیو پیام در سراسرکشور با پویش «درخت دوستی بنشانیم» به استقبال بهار می رود.

مدیر رادیو پیام افزود پویش ملی و بزرگ «درخت دوستی بنشانیم» با حمایت از منابع طبیعی و حفظ محیط زیست که به همت یکایک هموطنان در سراسر ایران اسلامی ‌با کاشت انواع نهال با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی هر منطقه با همکاری و مساعدت سازمان شهرداریهای کشور، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیز داری کشور، استانداریها، شهرداریها و سایر دستگاهای متولی و تشکل‌های مردمی  صورت خواهد گرفت را همراهی می‌کند.

ملازاده گفت: نظر به وضعیت موجود وشیوع بیماری کرونا و عدم امکان کاشت نهال بصورت جمعی این شبکه پویش «درخت دوستی بنشانیم» را با مشارکت  همه مردم ایران در اقصی نقاط کشور برگزار می‌کند. بنابراین هموطنان عزیز می توانند از کاشت نهال در محل زندگی خود عکس گرفته و همراه عکس خود برای پخش از رادیو تصویری شبکه پیام و آوا از طریق در گاههای ارتباطی این دو رادیو ارسال و بانام و تصویر خودشان در رادیو نما مشاهده کنند.

 ملازاده در پایان گفت: با توجه به تغییرات اقلیمی و امکان کاشت درخت در سایر فصول سال همچنین حفظ و نگهداری درخت های کاشته شده توسط هموطنان درسراسر کشور پویش «درخت دوستی بنشانیم» تاپایان سال 99 ادامه خواهد داشت.

تفاوت این پویش با سایر پویش های مرتبط با موضوع کاشت درخت در این است که از هموطنانی که در هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اقدام به غرص نهال میکنند و تصاویرشان رابرای پخش از رادیو نما ارسال می‌کنند، طی سال آینده از شرکت کنندگان در پویش تصاویر جدیدی از نحوه حفظ و نگهداری نهال کاشته شده نیز دریافت می‌شود؛ لذا همه تصاویر در شبکه آرشیو و به بهترین تصاویر ارسالی بعد از جلسات داوری از سوی هیات داوری جوایزی اهداء خواهد شد.

امتیاز شما