امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

کرمانی ها سال را کنار مزار سردار نو می کنند/ ویژه برنامه های صدا و سیمای کرمان در سال جدید

مشاهده ۸۷۲
۱۳۹۸/۱۲/۱۴- ۱۲:۰۳

صدا‌وسیمای مرکز کرمان با ویژه برنامه سال تحویل از گلزار شهدای کرمان و از جوار مزار مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی به استقبال سال نو می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه تحویل‌ سال سیمای کرمان، با بخش‌های مختلف از جمله کارشناس، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، کلیپ‌های حماسی، گزارش، وله و ...  به مدت  180 دقیقه تقدیم بینندگان می‌شود.

«تماشای بهار» برنامه دیگری است که با رویکرد معرفی جاذبه‌های گردشگری و تفریحی استان کرمان، همراه با توصیه‌های مراقبتی و بهداشتی و اطلاع‌رسانی برای مسافرین نوروزی و مردم استان در 15 قسمت 60 دقیقه‌ای از 27 اسفند تا 15 فروردین پخش می‌شود.

برنامه «ترنم بهار» نیز در 15 قسمت 60 دقیقه‌ای با آیتم‌های لطیفه، گزارش مردمی، پخش سرود زنده، پیام‌های بهداشتی، ارتباط با پلیس و ارائه اطلاعات مورد‌ نیاز مردم در سطح شهر و راهها، از 27 اسفند تا 15 فروردین از سیمای مرکز روی آنتن می‎رود. برنامه‌های «تازه شو» برای نوجوانان، «در شهر» و «روستا به روستا» از 27 اسفند تا 15 فروردین تقدیم بینندگان کرمانی می‌شود.

همچنین برنامه‌های «صبح بخیر کرمان» ، «زندگی زیباست» و «شب‌های کرمان» 27 و 28 اسفند با رویکرد اجتماعی، با بخش‌های مختلف از جمله کارشناسی‌های مربوط به پیشگیری از ابتلا به  ویروس کرونا، به استقبال سال نو می‌رود.

برنامه رادیویی «بهار تورایه» ویژه سال تحویل از ساعت 5 تا 8 صبح از صدای مرکز کرمان به استقبال سال نو می‌رود. گزارش، کارشناس، موسیقی‌، نمایش، پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و ... از بخش‌های برنامه است.

«ای پسینی» (این بعد‌ازظهر) عنوان برنامه زنده عصرگاهی رادیو کرمان است که در ایام نوروز از ساعت 17 تا 19 پخش می‌شود. این برنامه علاوه بر پخش نمایش‌های کوتاه، گزارش، ترانه و موسیقی‌های بهاری، گزارش وضع هوا، اعلام  وضعیت جاده‌ها، هشدارهای پلیسی و بهداشتی و معرفی مراکز خدمات رسانی، با شهرستان‌های استان و مراکز استانها نیز ارتباط بر قرار می‌کند.

برنامه رادیویی «خوش یهتین»(خوش آمدید) از 2 فروردین از ساعت 9 تا 11 با آیتم‌های گزارش‌های ترافیکی، موسیقی، معرفی جاذبه‌های گردشگری و سوغات کرمان، توصیه‌های بهداشتی درخصوص پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، آموزش پخت شیرینی‌های محلی، ارتباط با شبکه‌های سراسری، استانی و خبرنگاران شهرستان‌های استان ، پلیس راه، هواشناسی و ستاد تسهیلات نوروزی پخش می‌شود.

ویژه برنامه «جلوه یار» نیز 1 فروردین از ساعت 9 تا 11 و عصر از ساعت 17تا 19، به مناسبت شهادت امام موسی کاظم(ع) از رادیو کرمان شنیده می‌شود. همچنین ویژه برنامه «در مقدم بهار» 29 اسفند از ساعت 9 تا11 و عصر از ساعت 17 تا 19 تقدیم شنوندگان می‌شود.

معرفی جاذبه‌های گردشگری، گزارش از ارگان‌های امدادرسان و درمانی، ارتباط زنده با مسئولان استان درباره وضعیت راهها و دیگر ظرفیت‌های استان در بخش‌های خبری ،فعال بودن سایت و کانال خبرگزاری مرکز با بارگذاری عکس و خبر و ویدئو در ایام نوروز و ... از تمهیدات معاونت خبر صدا‌وسیمای کرمان است.

امتیاز شما