امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

آذین بندی جهان بین در جشن میلاد امام علی(ع)

مشاهده ۷۳۶
۱۳۹۸/۱۲/۱۷- ۱۳:۳۷

صدا‌وسیمای مرکز چهارمحال‌وبختیاری با پخش ویژه برنامه‌های شاد و متنوع، سیزدهم رجب، ولادت با سعادت حضرت امام علی(ع) را گرامی می‌دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی برنامه «شب‌های بام ایران» همزمان با ولادت امیرالمؤمنین(ع) به مدت دو شب به صورت پخش زنده و با بخش‌های متنوع، لحظاتی شاد، مفرح و سرگرم‌کننده را برای بینندگان فراهم می‌کند. اجرای با نشاط و طنز گروه نمایش، مولودی‌خوانی، اجرای سرود، موسیقی و ترانه‌های شاد محلی و سنتی با حضور خوانندگان محلی و گزارش‌های جذاب و متنوع از بخش‌های این برنامه است. این جنگ زیبای شبانه در روزهای شنبه و یکشنبه به تهیه‌کنندگی بیژن علی بابایی و اجرای ابوالفضل هادی پور، فخری قائدی و مینا حیدری از ساعت 21 به مدت 60 دقیقه از شبکه استانی سیمای جهان بین پخش می‌شود.

«مولود کعبه» نیز ویژه برنامه رادیویی است که همزمان با ولادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر شنیده می‌شود. این برنامه به موضوعات ولایت، نماز و عبادت در سیره حضرت علی(ع) و حفظ بیت‌المال می‌پردازد.گزارش، قطعه‌های شاد موسیقی، ترانه و سرود، تلفن و پیامک‌های مخاطبان، گزارش، کارشناس، حکایت، شعرخوانی و معرفی کتاب از آیتم‌های برنامه است. ویژه برنامه «مولود کعبه» به تهیه‌کنندگی محمدرضا رسولی و گویندگی وحید علیدادی، در روز یکشنبه همزمان با سیزدهم رجب از ساعت 9 صبح به مدت 120دقیقه از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

تهیه و پخش گزارش‌های شاد تولیدی متناسب با حال و هوای ولادت مولای متقیان و روز پدر، تولید پوستر و انتشار در فضای مجازی، سایت خبرگزاری و پیام رسان از اقدامات معاونت خبر مرکز در این مناسبت است.

همچنین معاونت فضای مجازی صدا‌وسیمای استان، همزمان با ولادت حضرت علی(ع) با تولید و انتشار وله، پوستر و پادکست، معرفی برنامه‌های صدا‌وسیما در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و بارگذاری و انتشار محتوای تولیدی در کلیه بسترهای وب سایت مرکز، پیام رسان، صفحات اجتماعی و اپلیکیشن جهان بین همراه این مناسبت را گرامی می‌دارد.

تصاویر

امتیاز شما