امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

کرونا و اماده باش قرارگاه رسانه‌ای شبکه آفتاب

مشاهده ۱۱۲۰
۱۳۹۸/۱۲/۱۹- ۱۵:۱۰

شبکه آفتاب با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای پدافند زیستی و پخش برنامه‌های مختلف و نیز اطلاع‌رسانی‌های گسترده در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی، بحران ویروس کرونا را در استان مرکزی به تصویر می‌کشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای شبکه آفتاب با تهیه و پخش بیش از 11000 دقیقه ویژه برنامه‌های مختلف تلویزیونی تاکنون، همچون خانه آفتابی، بامدادآفتاب، پزشک شما، شب‌های مهتابی، گفت‌وگوی ویژه، همگام با ورزش و میان برنامه‌هایی با موضوع کرونا و همچنین پخش زیرنویس و حضور پزشکان متخصص و مسئولین استانی در برنامه‌ها و... ،به تشریح مسائل پیشگیری و شناخت این ویروس و تأکید بر مباحث بهداشتى پرداخته و بصورت مستمر می‌پردازد.
صدای شبکه آفتاب نیز با تشکیل قرارگاه رسانه‌ای پدافند زیستی رادیو آفتاب و طراحی ویژه برنامه‌هایی با هدف آموزش و اطلاع‌رسانی با موضوع تحقق شعار #کرونا_را_شکست_می‌دهیم ، برنامه‌‌های کانون مهر و پیام امروز، تولید PSA و بسته‌های آموزشی، اطلاع‌رسانی مستمر در برنامه‌های صبحگاهی و عصرگاهی و... به مدت 8200 دقیقه با شنوندگان همراه می‌شود.
خبر مرکزی نیز در این ایام با تولید و پخش بیش از 1000 دقیقه برنامه‌های مختلف خبری تاکنون، از جمله خبر مکتوب، گزارش‌های خبری رادیویی و تلویزیونی، برقراری ارتباط‌های زنده با مسئولان، برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری و نیز تولید و انتشار اخبار و تصاویر مرتبط در سایت و کانال‌های خبرگزاری صداوسیمای استان مرکزی در فضای مجازی و... به انعکاس وضعیت شیوع این ویروس در جامعه می‌پردازد.
فضای مجازی شبکه آفتاب نیز تاکنون بالغ بر 350 عنوان محتوا در قالب‌های مختلف همچون متن و گزارش خبری، عکس نوشته، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، ویدئو و گزارش تصویری، پادکست و... برای آگاهی بخشی و آمادگی جامعه، تولیدو منتشر کرد.

پوشش کامل اخبار و اتفافات لحظه به لحظه در استان و کشور، انتشار آیتم‌های مکمل برنامه‌های صدا‌وسیما، تهیه و تولید گزارش زنده از کارخانه‌های تولید مواد شوینده و لوازم بهداشتی برای آرامش خاطر مردم از موجود بودن این ملزومات ضروری در استان، تولید گزارش از بیمارستان آیت‌الله خوانساری به‌عنوان مرکز معین رسیدگی و مراقبت ویژه از بیماران کرونایی در شهر اراک و نیز مصاحبه با پرستاران، پزشکان و کادر درمان و انعکاس توصیه‌هایشان و... بخشی از مجموعه اقدامات فضای مجازی شبکه آفتاب در کانال ها و شبکه‌های مختلف اجتماعی  است.

تصاویر

امتیاز شما