امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

آمادگی رسانه ملی برای توسعه همکاری‌ با اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی

مشاهده ۵۵۱
۱۳۹۸/۱۲/۲۰- ۱۴:۰۳

دکتر علی فهیم دانش، مشاور رئیس و مدیرکل امور بین‌الملل سازمان صدا‌وسیما با حجت‌الاسلام کریمیان، دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار دکتر فهیم دانش، ضمن تاکید بر تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در عرصه جنگ نرم و ضرورت دیپلماسی فعال رسانه‌ای جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی سازمان صدا‌وسیما برای توسعه همکاری‌های موجود با اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به تدابیر رئیس سازمان صدا‌وسیما در زمینه اهمیت راهبردی دفاتر نمایندگی سازمان صدا‌وسیما در خارج از کشور،  تعامل و هم‌افزایی بیشتر نیروهای انقلاب برای مقابله با شیطنت‌های آمریکا و فشار رسانه‌ای رسانه‌های سلطه، بر افزایش نفوذ و قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را ضروری دانست.

حجت‌­الاسلام کریمیان نیز با استقبال از رویکرد نوین سازمان صدا‌وسیما، بر لزوم توسعه همکاری با مراکز استانی و دفاتر نمایندگی صدا‌وسیما در خارج کشور تاکید کرد.

دبیرکل اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی، همچنین به امکانات اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی و عضویت بیش از 35 شبکه رادیو تلویزیونی درآن  اشاره کرد و از آمادگی کاری برای همکاری بیشتر با رسانه ملی در زمینه تبادل آثار، آموزش و پژوهش و نیز دیگر بسترهای موجود همکاری خبر داد.

امتیاز شما