امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

آخرین هفته سال و فیلم‌های دنباله‌دار و مرور آثار کمدین مشهور در شبکه نمایش

مشاهده ۶۲۲
۱۳۹۸/۱۲/۲۴- ۰۸:۱۳

در هفته منتهی به سال جدید، این شبکه ضمن پخش فیلم‌های سرگرم‌کننده، در بخش صحنه‎گران به‌مرور آثار جیم کری یکی از بهترین بازیگران کمدی تاریخ سینما می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفته منتهی به سال جدید، این شبکه ضمن پخش فیلم‌های سرگرم‌کننده، در بخش صحنه‎گران به‌مرور آثار «جیم کری» یکی از بهترین بازیگران کمدی تاریخ سینما می‌پردازد.
در نوبت پخش روزهای شنبه ۲۴ اسفند تا پنجشنبه ۲۹ اسفندماه ساعت۱۳ فیلم‌های سینمایی و تله‌فیلم‌هایی به ترتیب با عناوین «ول کن دستمو»، «باران»، «بازگشت به خانه»، «مهریه بی‌بی»، «روزهای آخر اسفند» و «عید به خانه می‌آید» هستند.
فیلم‌های ساعت ۱۵ شبکه نمایش که از تکرار فیلم‌های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم‌های جذاب تغییر پیداکرده است، به ترتیب تا پنجشنبه ۲۹ اسفندماه، فیلم‌های «بچه راننده»، «دوازدهمین مرد»، «پیشتازان فضا»، «تی 34»، «میان زمین و آسمان» و «ارثیه لوئیزا» هستند.
از شنبه تا جمعه در ساعت 19 نیز به ترتیب فیلم‌های دنباله‌داری چون «دنیای ژوراسیک ۱ و ۲»، «مرد مورچه‌ای‌»، «مرد مورچه‌ای و زنبور»، «ببر خیزان اژدهای نهان ۱ و ۲» از شبکه نمایش پخشمی‎شوند.
همچنین این هفته، شبکه نمایش در ساعت ۲۱، به‌مرور آثار جیم کری، که بی‎شک از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین کمدین‌های دهه ۱۹۹۰ است، می‌پردازد. او با چشم‌های بیرون زده، صورتِ الاستیکی، اندامی دراز، باریک و پیچ‌وتاب خورده و اسکلت‌بندی‌‎ای که به شکل غیرممکنی انعطاف‌پذیر است  و بازی در نقش‌های نمادین و به‌یادماندنی‎اش در دهه نود، به‌گونه‌ای با بدن خود رفتار می‌کند که انگار عروسکی پارچه‌ای در سایز یک مرد است.
ازجمله ‌آثار وی به ترتیب، فیلم‌های «دروغ‌گو»، «پنگوئن‌های آقای پاپر»، «پسر کابلی»، «ماجرای ناگوار»، «تفریح با دیک و جین» و «همه خوب هستند» تا پنجشنبه ۲۹ اسفندماه، ساعت ۲1 پخش می‌شوند.
پخش فیلم‌های جذاب ساعت ۲۳ شبکه نمایش نیز به ترتیب به پخش فیلم‌های «پرتگاه»، «واکنش زنجیره‌ای»، «حس ششم»، «آخرین جنگجوی قهرمان»، «کونگ جزیره گمشده» و «آسمان‌خراش» اختصاص دارد.

امتیاز شما