امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
از «بی قاب، بی نقاب» بشنوید؛
از «بی قاب، بی نقاب» بشنوید؛

ابعاد اجتماعی و روانشناختی بحران جمعیتی در ایران

مشاهده ۳۹۴
۱۳۹۸/۱۲/۲۵- ۰۹:۵۶
تعداد بازدید:394

برنامه «بی قاب، بی نقاب»برنامه‌ای از رادیو گفت و گو است که در حوزه‌های گوناگون اجتماعی بجث می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه با مشارکت پژوهشگران و مسئولان پژوهشگاه‌ها و اندیشکدههای مختلف طراحی شده است و قرار است با سه شعار « صریح ، مستند و منتقدانه » به بررسی حوزه‌های گوناگون بپردازد.

رقیه زهرا پرندآور، تهیه کننده برنامه »بی قاب، بی نقاب«در خصوص اهداف این برنامه گفت: برنامه «بی قاب، بی نقاب» با رویکرد شفاف سازی؛ مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی روز جامعه را مورد بررسی و واکاوی قرار می دهد. با توجه به اینکه شفافیت در حوزه‌های مختلف یکی از مباحث و مطالبات اصلی مردم است، قصد داریم در این برنامه سوالات و مطالبات مردمی را در عین بی طرفی، توازن و انصاف به صورت شفاف بیان کنیم و پاسخی درخور و شایسته برای مردم از مسئولان دریافت کنیم.

وی افزود: این برنامه به دنبال بیان راهکار از سوی استادان دانشگاه و نخبگان برای حل مشکلات و چالش‌های موجود در کشور است.امیدواریم نقد منصفانه کارشناسان منجر به برنامه ریزی‌های جدی از سوی مسئولان کشور شود و البته دستگاه‌های مربوطه برای حل معضلات موجود نهایت همکاری را با این برنامه داشته باشند.

دکتر صالح قاسمی(مسئول کارگروه جمعیت مرکز باهر بسیج) و خانم دکتر ناهید دیناروند(عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، روانشناس بالینی و پژوهشگر حوزه جمعیت) از مهمانان امروز این برنامه هستند.

برنامه «بی قاب، بی نقاب» تا پایان سال، از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 16:00 از رادیو گفت و گو تقدیم مخاطبان این شبکه رادیویی می‌شود.

امتیاز شما