امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

جلسه ویدیو کنفرانسی معاون امور استان‌ها با مدیران کل مراکز صداوسیما

مشاهده ۳۳۸
۱۳۹۸/۱۲/۲۶- ۲۱:۴۲

دکتر علی دارابی معاون اموراستان‌های صداوسیما در ارتباط زنده تصویری با مدیران کل مراکز، در جریان آخرین اقدامات شبکه‌های استانی در مقابله با ویروس کرونا قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌ها، دکتر دارابی در این ارتباط زنده تصویری ضمن اطلاع از اقدامات شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی مراکز صداوسیما در مقابله با ویروس کرونا دستورات لازم برای هماهنگی‌های بیش‌تر این خصوص را صادر کرد.
معاون امور استان‌ها با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و محافظتی در انجام ماموریت‌های رسانه‌ای تاکید کرد: همه اقدامات و پیش بینی‌های لازم برای همکاری نزدیک با ستادهای مقابله با ویروس کرونا درسراسر کشور به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس  مطابق با روال جاری و با قوت ادامه یابد.
دکتر دارابی سال 98 را سال سخت و پرکار برای شبکه‌های استانی صداوسیما توصیف کرد و گفت: سال جاری به دلیل حوادث مختلف  که کانون اکثر آن‌ها در استان‌های  کشوربوده سالی پرکار برای  مراکز صداوسیما بوده است که بحمدالله در همه این حوادث شاهد تلاش و موفقیت شبکه‌های استانی در همراهی و همدلی با مردم و کمک به مسئولان برای حل مشکلات بوده‌ایم.
معاون امور استان‌های صداوسیما همچنین با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات انجام گرفته از سوی مدیران و کارکنان بخش های مختلف شبکه‌های استانی بر تداوم این اقدامات تا عبور از بحران ویروس کرونا و برگزاری جشن سلامت در کشور تاکید کرد.

امتیاز شما