امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

آخرین اقدامات ایران در کنترل و مبارزه با شیوع کرونا در پرس تی وی

مشاهده ۹۴۴
۱۳۹۸/۱۲/۲۸- ۱۴:۰۶

برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) در شبکه پرس تی وی، آخرین اقدامات ایران در کنترل و مبارزه با شیوع کرونا را بررسی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه«ایران امروز» ضمن اشاره به اقدامات انجام گرفته و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و معرفی اعضای آن، عملکرد و توفیقات قرارگاه مبارزه با کرونا سپاه پاسداران بررسی می‌شود. این برنامه همچنین با نگاهی به مشکلات کشورهای مختلف دنیا در مقابله با ویروس کرونا، به بررسی کمک‌های نهادهای بین‌المللی به ایران از جمله اقلام ارسالی توسط سازمان بهداشت جهانی و برخی نهادها و کشورهای دیگر می‌پردازد. مروری بر تلاش بی وقفه دولت ایران برای مقابله با کرونا از طریق آموزش عمومی، تهیه مواد بهداشتی و ماسک، اطلاع رسانی دقیق و فوری، قرنطینه شهرهای پرخطر و همچنین اختصاص بیمارستان‌های ویژه مقابله با کرونا از دیگر محورهای این برنامه به شمار می‌رود.

در این برنامه همچنین با اشاره به اظهارات ریچارد برنان، ریئس هیات اعزامی سازمان بهداشت جهانی به ایران و قدردانی وی از سخت‌کوشی دولت و کادر درمانی ایران برای مقابله با شیوع کرونا و اعلام حمایت این سازمان از ایران در این زمینه، درخصوص آغاز اقدامات برای ساخت کیت تشخیص کرونا در ایران و مبارزه بدون توقف قوه قضائیه با احتکار کنندگان مواد و ملزومات پزشکی و برگزاری چندین جلسه از دادگاه‌های آنان بحث می‌شود.

برنامه«ایران امروز» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 7 پنجشنبه 29 اسفند از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه همان روز ساعت 20 و جمعه ساعت 16 روی آنتن می‌رود.

امتیاز شما