امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

رادیومعارف نورباران می شود

مشاهده ۳۱۰
۱۳۹۹/۰۱/۰۶- ۱۵:۰۰

ویژه برنامه«نورباران» به سبک زندگی انوار کربلا می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  در خجسته زادروز انوار کربلا حضرت امام حسین (ع) ، حضرت اباالفضل (ع)، و امام سجاد سجاد (ع) ویژه برنامه  «نور باران » تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.

حجت الاسلام ایراندوست در روز نخست این  برنامه ضمن تبیین سیره اسوه آزادگان جهان حضرت امام حسین علیه‌السلام به صفات فردی و اجتماعی ایشان از جمله  بردباری ،بخشش وسخاوت ،شجاعت و ذلت ناپذیری آن امام همام اشاره می‌کند.

بررسی زندگی قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس(س) ، تحلیل مقام آزادگی ،حریت، ادب،اخلاص،بصیرت ،ایثارو.. از جمله موضوعاتی است که در روز دوم این ویژه برنامه و همزمان با میلاد حضرت عباس (ع) به روی آنتن می رود.

دکتر ایراندوست در روز سوم این ویژه برنامه و همزمان با میلاد چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت  حضرت سجاد (ع) اهمیت صداقت و راستگویی و تاثیر فردی و اجتماعی آن را با توجه به سیره آن امام همام تقدیم مخاطبان این رسانه دینی می‌کند 

" نورباران " کاری از گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام به تهیه  کنندگی امیر عباس خاقانی و اجرای   حسن حیدرزاده از جمعه هشتم فروردین 98 به مدت سه شب ساعت 21 از رادیومعارف به روی آنتن می‌رود.

 

امتیاز شما