امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
رئیس پلیس راه راهور ناجا:
رئیس پلیس راه راهور ناجا:

نمره عالی به عملکرد نوروزی رسانه ملی

مشاهده ۵۴۶
۱۳۹۹/۰۱/۰۹- ۱۶:۲۵
تعداد بازدید:546

سردار سید‌تیمور حسینی با بیان اینکه تردد جاده‌ای تحت تاثیر اطلاع رسانی صداوسیما منطقی شده است، تاکید کرد: رسانه ملی بسیار خوب و پرحجم، اخبار واقعی را با هوشمندی به اطلاع عموم مردم رسانده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راه راهور ناجا در گفتگو با سایت روابط عمومی رسانه ملی، رسالت صداوسیما را در این روزها سنگین دانست و افزود: یکی از ماموریت‌های جدی رسانه ملی، اطلاع رسانی در خصوص شرایط خاص در این برهه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هم  با شیوع ویروس کرونا که نه تنها مشکل کشور ما، بلکه مشکل جهانی است، اطلاع رسانی صداوسیما در این زمینه حائز امتیاز عالی است.

سردار حسینی گفت: رسانه ملی بسیار خوب و پر حجم اخبار واقعی را با هوشمندی به اطلاع عموم مردم رسانده است. انشاالله هر چه سریع تر، کشور از این بحران عبور کند و قطعا سهم و نقشی که سازمان صداوسیما دارد، کمتر از تلاشی که جهادگران حوزه سلامت، پزشکان و پرستاران عزیز و همچنین سایر نیروهای امدادی در سطح کشور مشغول انجام وظیفه و ماموریت هستند، نیست.

سردار حسینی ادامه داد: تاثیر روانی اطلاع رسانی‌های سازمان صداوسیما و بازخورد آن را می‌توانیم در سطح جاده‌های کشور شاهد باشیم. شاید در اوایل شروع این ویروس، درک درستی از خطرناک بودن این بیماری در جامعه وجود نداشت، اما با اطلاع رسانی‌های خوبی که صداوسیما انجام داد، ما کاملا شاهد تاثیرات این اطلاع‌رسانی در جامعه بودیم. خوشبختانه با اطلاع رسانی‌های به موقع، شاهد کمتر شدن تعداد ترددهای هموطنانمان در جاده‌های کشور هستیم، این انتقال درست پیام از طرف رسانه ملی، باعث تغییر رفتار شهروندان بوده است.

وی درباره اینکه آیا در این ایام مجموعه‌ها و برنامه‌های تلویزیون را دیده است؟ گفت: به خاطر مشغله کاری، فرصت نشده به طور کامل برنامه‌های نوروزی تلویزیون را ببینم، اما طبق نظر خانواده و دوستان، تلویزیون توانسته نظر مخاطبان را به طور نسبی جلب کند. فقط خواهشی که دارم این است که در صورت امکان، زمان آگهی‌های بازرگانی را کم کنید.

امتیاز شما